Gå til innhold

noen med Adobe Creative Suite 1 prem. ?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skulle hatt en god gammel Adobe CS 1 pakke. Original cd'ene er gått tapt, og Adobe kunne ikke hjelpe da det var blitt for gammelt, fikk bare beskjed om å kjøpe ny. Så dermed prøver jeg meg på en litt frekk en og spør om noen har CS premium liggende, eller om det vites av et sted dette kunne fåes tak i.

Jeg er ikke interessert i noe ulovlig, bare så vi har det på det rene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hører kanskje hjemme på Bruktmarkedet, men kan opplyse at jeg innehar Photoshop ver. 5.0 jeg ikke lenger bruker, hvis dette er interessant. Originale cd'er - lovlig kjøpt, husker ikke hvor jeg la kvitteringen....

Jeg vil imidlertid ikke anbefale såpass gammel programvare, men antar at pris/evt maskinvare kanskje er tema her.

Ellers er det verdt å merke seg at Adobe har studentpriser, CS Design Premium vil da koste ca kr 3400, mot 23500 ordinært....noe som er en RELATIVT overkommelig pris.

Lenke til kommentar

Vil påstå at dersom du har kode og serienummer fortsatt, så er det bare å stikke på nærmeste piratsjappe og laste ned der. Lisensen er vel ikke blokkert til cd plata du kjøpte, men programvaren du installerer. Siden Adobe ikke kan hjelpe deg med cd-plater så bør du kunne fikse det selv uten problem. Klart om du vil ha/må ha originale cd-plater stiller saken seg litt forskjellig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...