LkN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hei hei ! I huset har vi 3 bærbare maskiner som alle er koblet til bærbart(WLAN). Maskinen jeg er på - plutselig skrur nettet seg av, og kommer på ca 30 sekunder senere, dette problemet har ikke noen av de andre maskinene. Og som dere kjønner, er dette virkelig irriterende. Kan dette fixes ? HJELP EDIT: Jeg bruker Windows Vista, nettverkskort står det bare: SignalUp wireless Hjelp meg . . Har ikke så peiling på dette. Endret 26. mars 2009 av LkN Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tja, det kan kanskje fikses. Hadde vært fint om du forteller hvilket nettverkskort du har, og hvilket operativsystem du bruker. Har du forsøkt å oppdatere driverene til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har du prøvd å undersøke om hjemmesiden til fabrikanten av denne laptopen har noen oppdaterte drivere til den latopen med problemer? Prøvd å koble laptopen til router med kabel? Støtter router flere enheter med trådløs forbindelse? Hjelp pcen virker ikke blir liksom som å si hjelp bilen starter ikke. Blir litt håpløst å hjelpe liksom. Endret 27. mars 2009 av Phyltre Lenke til kommentar
LkN Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Da har jeg oppdatert nettverkskortet og prossesoren i "enhetsbehandling", hittil virker at som det skal. Får se om det var det som skulle til, tusen takk for tilbakemeldinger. Kjempeflott ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå