Isindil Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg setter rett størrelse og passform over stort sett alle andre kvaliteter når jeg er ute og handler. Synes ærlig talt klær som åpenbart passer dårlig virkelig ikke ser bra ut, men det er vel bare mine to cent. Klær som bare er litt for store har jeg ikkeno' imot, selv om jeg helt klart foretrekker de som passer ordentlig. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Itt'no galt med bæggy, spørs behov. Jeg har selv både vakum- og elefantbukser. Skal jeg på byen og danse litt hiphop, så går det lett for baggy og noe i den duren. Ellers synes jeg det er veldig retarded at enkelte bruker baggy som sin eneste stil, og bruker for så å si i alle anledninger. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 YO! Baggy/ saggy klær oser av at en lizzom gir beng i konvensjonene og det på en veldig ja.. retardert måte. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Baggy klær er tingen. Men det finnes grenser. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Personlig synes jeg hip hop stilen er helt grusom. Ser bare veldig uintelligent og dumt ut. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 I mine øyne trenger ikke hip hop-stilen nødvendigvis å se 'uintelligent og dum' ut. Det er faktisk mange som greier å få til en gjennomført og fet hip hop-stil, for eksempel Kanye West: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Spetz, Jeg synes det er mer streetwear enn hiphop stil. Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Baggy klær er tingen. Men det finnes grenser. Second that. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 I mine øyne trenger ikke hip hop-stilen nødvendigvis å se 'uintelligent og dum' ut. Det er faktisk mange som greier å få til en gjennomført og fet hip hop-stil, for eksempel Kanye West: For meg ser det bare ut som om han ikke helt har klart å kle på seg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For meg ser det bare ut som om han ikke helt har klart å kle på seg. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Støtter Zeltergeist. Han ser ut som en dust. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Støtter Zeltergeist. Han ser ut som en dust. Støttes. Nesten like retard som dette: Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg stiller meg på siden til Spetz og bebeluv, Kanye West kan det å kle seg Endret 29. mars 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg er ingen fan av baggy klær. Det trenger ikke være åletrangt, men noe som gir et greit bilde av hvordan kroppen faktisk ser ut. Og når man snakker om så mye bevegelsesfrihet i saggebukser: hva er det egentlig dere driver med som krever sånt? Går da helt fint å bevege seg normalt i vanlige jeans, pluss at de fleste gutter faktisk har fine bein som jeg liker å se på. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) I mine øyne trenger ikke hip hop-stilen nødvendigvis å se 'uintelligent og dum' ut. Det er faktisk mange som greier å få til en gjennomført og fet hip hop-stil, for eksempel Kanye West: Det første bildet av Kanye hadde han jo nydelig stil da, likte ikke helt nummer 2, synes den ble litt kjedelig kanskje. Henger med de andre, gjennomført hip hop /street wear stil er elsk.<3 Endret 30. mars 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg syns noen kan kle baggy klær, mens noen ikke gjør det. Promo: Kunne vært tatt her i streetwear tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40 Endret 30. mars 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 West kan delvis kle seg, men blir veldig 50/50 av antrekkene som blir bra. Han ble forresten nektet inngang på ett runwayshow fra Balencia, grunnet stilen hans. Og mistet endel respekt for fyren etter diverse uttalser som f.eks "you can call me Don Vuitton" (tatt fra hukommelsen) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg skulle gjerne se noen definisjoner på "hip-hop klær" i motsetning til såkalt street wear. Så vidt jeg vet er det ikke noen konkret klesstil som offisielt hører til Hip Hopen. Selv nyter jeg å gå i svære klær, men alt med måte, og alt til sin tid. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Enorme cargo-pants o.l ser svært lite bra ut, alt med måte. Selv foretrekker jeg litt "baggy" bukser til f.eks Supra hightops'ene mine rett og sett for det ser mye bedre ut i mine øyne. Velger baggy/non-baggy i forhånd til hvilken anledning og ofte vilke sko jeg skal ha på meg, litt slim-fit til allstar skoene mine f.eks Tee's syns jeg ikke burde være for store, til meg selv så bruker jeg skjorter som ikke er for lange, men alikevell ikke sitter så stramt rundt brystkasse/overarmer utenom når jeg trener (trainin' wear). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bagge funker hvis man ikke overdriver. Dog bruker jeg vanlige, eller slim-fitklær selv. kler ikke baggy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå