Laman Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Dette fant jeg på IGN: DOA 3 Mystery Fighter!Another fighter in Dead Or Alive 3 has been discovered! Spoilers within! Noen som vet hva dette er? Og hvordan man får tak i mysteryfighter Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har du unlocka "Ein"? for å unlocke han må du runne spillet med alle folka og slå 20 folk i survival tror jeg :wink: Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Har ikke fått spillet ennå, men får det over helga Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har du unlocka "Ein"?for å unlocke han må du runne spillet med alle folka og slå 20 folk i survival tror jeg :wink: Jepp, pluss når du er ferdig i survival må du skrive Ein på lista. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Hvordan ser MYstery Fighter ut? :-? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hmm... BULLSHIT?! Bare et ærlig spørsmål. Spillet har tross alt vært ute en liten stund nå.. *venter på spesifik info, en link for eksempel?!* Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 har du unlocka "Ein"?for å unlocke han må du runne spillet med alle folka og slå 20 folk i survival tror jeg :wink: Nesten korrekt det du må gjøre er helt enkelt å runde story-mode med alle folka, deretter spille survival med Hayate og komme på highscore-lista og skriv inn Ein som navn. Ikke nøye hvilken plassering du får så lenge du kommer med på lista. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 det er sant at man kan få Ein det eneste du må gjøre er å spille Hayate i survival og få ca 5 wins etterpå så skriver du ein som på record-lista Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ein e like trasig som alle de andre folkan i doa3... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Trasig? Det er ikke noen i dead or alive som er trasig? jeg synest da ikke det! :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå