Tøffe-Tetra Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 fikk mail fra Nrk i dag, de godkjente at jeg ikke ser på tv, og bare bruker tv'n som skjerm for dataen, så nå slepper jeg å betale tv lisens, jippi også traff jeg mitt inlegg nr tusen i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13416389, som samtidig løste seg i dag. Så nå er jeg glad nå Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer! Hvordan formulerte du deg i søknaden? Tenker gjøre det samme her. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 her er mailen jeg sendte hei. Jeg har en 40 lc dskjerm fra samsung som jeg bare bruker som en dataskjerm da jeg ikke har noe interesse av å se på tv. før så betalte jeg lisens for da hadde jeg mulighet til å se på analoge tv signaler. noe jeg ikke har lenger da det gamle nettet er skrud av og jeg ikke har kjøpt meg en dekoder for det nye. Så langt jeg forstår så har jeg da ingen tv mottager, bare en lcd skjerm, og jeg skal da ikke betale lisens ifølge regelverket. Hvis dre har lyst kan vi sikkert avtale en dag hvor dere kommer og plomberer antenneintaket på skjermen min. regelen som gjør at jeg ikke skal betale lisens lenger: Mottaker ikke i bruk Når mottaker ikke lenger er i bruk, må skriftlig melding sendes NRK straks og før ny termin begynner. I motsatt fall må avgift betales på forskriftsmessig måte. Det gis ikke refusjon for innbetalt kringkastingsavgift. Ønsker en fortsatt å beholde fjernsynsmottakeren, må det i meldingen gis erklæring om at den er satt bort og ikke vil bli tatt i bruk igjen før NRK er underrettet om dette, se § 6. Dersom NRK ønsker det, skal det også være adgang til å plombere mottaker og/eller antenneinntak. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 og nå fikk jeg dæven meg ordna meg en paypal konto og bestilt noe morro saker fra dealextreeme også, for en fin dag Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Gratulerer . Tror jeg skal gjøre det samme når jeg blir å flytte ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå