erivis Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heisan! Hadde vel egentlig aldri trodd jeg skulle skrive en post som dette, men før når jeg har handlet ny mobiltelefon har jeg alltid vært klippefast i troen. Det er jeg ikke nå lenger. Jeg ønsker meg en telefon med god kvalitet, gjerne av litt mer ekslusive materialer enn billig ABS plast. Hva spesifikasjoner og funksjoner angår har jeg noen få men gangske viktige krav. * Telefonen bør være solid og ha god kvalitet * Motstandsdyktig mot riper/riper ikke lett * God skjerm * Multitasking * Pent design * 3,5 mm mini jack vedlagt eller integrert * WI-FI, 3G og super 3G * Touchscreen er ønskelig * Telfonen bør også gi en god brukeropplevelse Har sett på SE Xperia X1, LG KF750, SE w715 og Samsung Omnia. Ja, svært ulike telefoner alle sammen, jeg vet det. Har hatt mye forskjellig og mestrer det aller meste hva os angår. Alle telefonene har sine svake og sterke punkter innenfor de krav og ønsker jeg har satt meg. Har også kikket på Diamond 2, Idou og Arena, da spesielt sistnevnte. Noen formeninger om når Arena kommer utover "i april"? Problemet er at jeg har lyst på ny telefon nå, og er alt for rastløs enn å vente serlig lenge. Pris har mindre å si. Så folkens, noen kommentarer eller veiledninger? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 LG KF750 er det mest solide og kvalitetmessige telefonen jeg har vært borti, pga byggekvaliteten så er den nokså tung for å være kompakt telefon. Det er også nærmest umulig å ripe skjermen som er av herdet glass. Lenke til kommentar
erivis Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 LG KF750 er det mest solide og kvalitetmessige telefonen jeg har vært borti, pga byggekvaliteten så er den nokså tung for å være kompakt telefon.Det er også nærmest umulig å ripe skjermen som er av herdet glass. Ja Duqe, Secret stiller sterkt på det punktet der. Det som trekker ned er manglende WI-FI og den har vel heller ikke mulighet for multitasking? Akkurat nå er det Xperia og Arena og w715 som frister mest. Xperia på grunn av fulltastaturet, panelmenyene, all teknologien og mulighetene den som WM telefon har. Arene på grunn av det nye menysystemet, touchscreenen, utseende og multimedia mulighetene. w715 fordi den har mye teknologi i en liten innpakkning ser fresh ut. Hadde den hatt touchscreen, 3,5 mm minijack innebygget, mini sd og mini usb hadde den alt vært kjøpt inn. Hvordan er kvaliteten på Xperia og w715 kontra KF750? Er de solid bygget, ikke fult så ripeutsatte som HTC telefoner (nåvel, Xperia...) og gir de en følelse av kvalitet? Og ikke minst, brukeropplevelsen? OG HAR w715 og KF750 muligheter for multitasking? Jeg gleder meg til det tidspunktet det kommer en telefon som har alle de funskjoner og tilfredsstiller alle de krav jeg setter. Blir mange spørsmål og mye frem og tilbake her, håper noen vil ta seg tid til å svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå