charlsen Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvem er for og hvem er i mot zelda tww?? Jeg er ivertfall for Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ehhh, og poenget skulle være hva da? Jeg synes Zelda er kjempe bra, men den nyeste er jo nesten som supermario, skuffende synes nå jeg. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 JEG ER FOR DET KOMMER TIL Å BLI DRITTBRA SPILL sjekk linken for en andmeldelse fra itavisen: http://www.itavisen.no/art/1301041.html Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Er det noen som har noe i mot Zelda: The Wind Waker? Det er et kjembebra spill, etter alt jeg har lest. Det er ikke sikkert alle liker det, men har noen noe i mot det spillet? Rart, i så fall. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det eneste jeg er imot er 14tisser med xbox som sier at grafikken suger i zelda tww, selvom de ikke har spilt det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg har noe imot alle fjortissene og småfolket ned til 11år som er blitt for voksne for gamecube og nintendo64 og tror de er voksne og tøffe om de spiller xbox eller ps2 istedet. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg har noe imot alle fjortissene og småfolket ned til 11år som er blitt for voksne for gamecube og nintendo64 og tror de er voksne og tøffe om de spiller xbox eller ps2 istedet. Tja, selv er jeg 27, er iherdig Zelda fan (og nå metroid). Har flere Konsoll, både ps2 og xbox, nes, snes (og igår fikk jeg en gammel n64). Grafikken i det nye zelda spillet er rar, jeg tviler ikke på at story og alt er kjempe bra (som alltid når nintendo releaser noe), men grafikken er ikke særlig pen (synes jeg). Allikevel, GC skal jeg nok ha, for det er så mange unike spill som ikke kommer på xbox/ps2/pc Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg har noe imot alle fjortissene og småfolket ned til 11år som er blitt for voksne for gamecube og nintendo64 og tror de er voksne og tøffe om de spiller xbox eller ps2 istedet. Må nok si meg enig der. /me like ikkje sånne voksen-w4nn4b33s Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Testa en demo av spillet en stund da jeg var i Svinesund i påsken... Jeg syntes det hørtes sugent ut da jeg fikk vite, for en stund tilbake, at spillet skulle være Cel- shadet, da resultatet aldri pleier å være spess imponerende, (Jet Set Radio Future, Auto Modelista...) men Cel- shadingen i Zelda er nydelig utført, og gir en skikkelig god "ut- på- eventyr"- Følelse i stil med Monkey Island.... Jeg sitter iallefall igjen med et godt intrykk av spillet... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Leste i et spill-mag her om dagen også, der de hadde vært på E3 eller ECTS elns, og testet en beta av Wind Walker. De var ganske tvilsomme til det i starten, pga av den "rare" grafikken. Men etter 5-10 minutter spilling, ble de TOTALT hekta, og klarte ikke å legge det fra seg frivillig. Jeg tror det er et sinnsykt bra spill.. (Kanskje er det det beste Zelda-spillet? Selv om Ocarina of Time må bli utrolig vanskelig å slå) MÅ bare prøve The Wind Walker i nærmeste fremtid! 8) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Testa en demo av spillet en stund da jeg var i Svinesund i påsken... Jeg syntes det hørtes sugent ut da jeg fikk vite, for en stund tilbake, at spillet skulle være Cel- shadet, da resultatet aldri pleier å være spess imponerende, (Jet Set Radio Future, Auto Modelista...) men Cel- shadingen i Zelda er nydelig utført, og gir en skikkelig god "ut- på- eventyr"- Følelse i stil med Monkey Island.... Jeg sitter iallefall igjen med et godt intrykk av spillet... Helt enig. Det gir en Monkey Island-følelse, og de spillene er for meg blant de mest eventyriske spillene noensinne. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kunne ikke verdt mer enig med Monkey Island feelinga, det som er stilig med Zelda er at det har den samme artistiske stilen også. Men krøllete skyer osv osv, meget behaglig:) Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Har hatt Zeldaspillet helt siden den amerikanske releasen. De som klager på grafikken får bare vente og se. Kan si det slik at dere er en utdøende rase.... Grafikken passer perfekt til sitt mål..nemlig å passe til selve spillets handling og gameplay. Har kommet igjennom spillet og dere kan glede dere de som kommer til å kjøpe det. De som ikkje kjøper det...såkalte xbox wannabe tough folk..Too bad for dere Er selv snart 19 år og digga spillet. Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg er sikker på at Zelda TWW blir drit bra! Har allerede forhåndsbestilt det og gleder meg som en unge, må bare få kjøpt meg GC først :wink: Og ja, jeg er også drittlei av fjortiser(ikke bare de) som håner GC, virker som alle tror det er en barnemaskin Selger XBOXEN min til fordel for GC/Zelda og de andre barnslige spillene som Mario, Monkey Ball osv. Liker sånne spill. Btw jeg digger boksen min også men har ikke råd til begge :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå