Liquidant Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Under en konferanse på GDC snakket ledende utviklere av LBP litt om den videre utviklingen av spillet. Les mer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hm. Syns ærlig talt LPB var kjedelig. Jepp, jeg sa det. Little Big Planet er kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Håper for all del at endringene de gjør ikke kompliserer det for de som allerede er blitt kjent med verktøyet... Men for all del, om de har noen forbedringer å komme med, så er det velkommen, selv om jeg ikke ser så stor mulighet for forbedring. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Elsker dette spillet, og har hatt det mye moro med levels andre har laget. Har ikke orket å sette meg inn i skapermodusen selv, men jeg er for alt som kan gi oss enda bedre baner å laste ned Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg synes også at LBP er litt småkjedelig, når man spiller alene, men om man sitter 2 kompiser og spiller så er det uten tvil det morsomste og mest engasjerende spillet jeg noen gang har spilt! Eneste jeg savner er en online multiplayer som funker bra. Endret 27. mars 2009 av MCDr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg