Gå til innhold

Hair-style for gutt


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 16 år (vet profilen sier annet, vil være anonym).

 

Jeg har lenge lurt på hvordan jeg har lyst til å fikse håret. når jeg ikke har gjort noe med håret mitt, så ligger alt rett, også har jeg noen vondsomme krøller i luggen. Jeg har mørk brunt hår fra før av, og noen lyse striper i.

Jeg pleier vanligvis å gå med caps, ganske høyt oppe, så krøllene (luggen) er utenfor capsen :)

 

I det siste har jeg følt at jeg har hatt mer og mer lyst til å gjøre noe helt nytt med håret mitt, jeg har tenkt på asian hair, emotional (emo) hair og cornrows. Men vet aldri om jeg faktisk skal gjøre det ..

Jeg måtte gi opp tanken på asian hair, fordi jeg rett og slett ikke er japse, og emo hair kan jeg da heller ikke, for jeg har altfor tjukt hår. (vil nå nesten se ut som en afro hvis håret blir så langt som ned til skulder lengde)

 

og siden jeg er hvit-hudet så blir det vel kanskje litt dumt med Cornrows ... Men hva tror dere? Er det noen hairstyles som passet ille bra til tjukt brunt hår med krøller i luggen på? :)

 

Jeg legger ut to bilder, begge er fra google. Vil ikke legge ut bilder av meg selv, siden jeg vil helst holde meg anonym.

 

Det ene bildet skal vise ca hvor mørk jeg er i huden, og sånt. (har mye mørkere øyenbryn, og litt større)

 

1436119560_8db1fc3bd7_o.jpg

 

og et bilde av ca åssen håret mitt er:

brian_woodford_photo.jpg

(med krøller i luggen også)

 

gjerne post bilder hvis dere vil :) Mvh. Meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som ofte er en sikker vinner er å skinne seg :p det blir ofte utrolig kult. Det finnes noen tjenester på internett du kan legge inn bilde av deg selv, så viser den hvordan forskjellige frisyrer vil se ut.. anbefales =)

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...