Gunn@r Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg leter etter et videoklipp på youtube (har sett det der før) der Frodo løper nedover ei eng mot Gandalf som sitter i et hestekjerre å pimper. Så stopper Frodo opp og sier "jag er bøg" før Gandalf svarer "ja men det har jag alltid vetatt din dumme jævel....e det fest i kveld hva...jag har hasj me mei". Leter og leter etter den men finner den ingen plass. husker æ hadde problemer me å finne den tidligere også, men nå finner jeg den ikke i det hele tatt :/ Lenke til kommentar
Waco Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Søkte bare ringenes herre parodi så fikk jeg den opp, Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 sagan om de bannlysta? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Søkte bare ringenes herre parodi så fikk jeg den opp, [/url] ja fant også denne. og det er denne æ er på jakt etter, bare at det er noen svensker som snakker. Denne norske versjonen er noe som er laget etter den svenske... www.youtube.com nei sier du det....er jo der æ har sett. se første innlegg... sagan om de bannlysta? nei ikke den de er foran fjellet... Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Sagan om kondomen? nope Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg og så den for noen år siden, og fant den nettop på en annen side: http://www.jesper.nu/filmer/parodier/1329-...om_de_utstotta/ Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg og så den for noen år siden, og fant den nettop på en annen side: http://www.jesper.nu/filmer/parodier/1329-...om_de_utstotta/ fett fant den nå på youtube også, men uten lyd dog Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen av disse dubba filmene er så dårlige at jeg får vondt i meg. Får angst av å høre på fjortiser med pipestemmer. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Noen av disse dubba filmene er så dårlige at jeg får vondt i meg. Får angst av å høre på fjortiser med pipestemmer. hehe sant det...men det er noen blinkskudd innimellom...som denne som æ refererer til... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 kjermy skrev (På 26.3.2009 den 21.59): Sagan om kondomen? Beklager å bumpe en 12 år gammel tråd. Husker jeg så Sagan om kondomen, og syntes denne var kjempegøy for 12-13 år siden. Noen som vet om det er mulig å finne den igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå