Sitronsaft Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Haha, kom nettopp på en morsom historie fra da jeg var rundt 13 og min søster var 11(vi gikk i alle flal begge på barneskolen). Det var kveld, kanskje rundt kl. 12, og jeg var på badet og pusset tennene. Skoledag dagen etter. Min søster hadde lagt seg flere timer tidligere. Så mens jeg står og pusser tenner kommer min søster inn, åpenbart dødstrøtt, og jeg tror hun skulle på do. Jeg sa til henne "God morgen! Nå må du skynde deg, du er sent oppe, og skolen begynner snart. Skynd deg å kle på deg og kom deg opp til frokost ". Et lys gikk opp i øynene hennes og hun fikk fart på seg. Jeg listet meg inn på mitt eget rom og latet som jeg sov, mens jeg hørte min søster gå opp trappene til stuen hvor mine foreldre satt og så på tv, og jeg hørte hvor mye styr det ble av at hun var våken og kom opp fullt påkledd osv. Sekunder senere hører jeg hard tramping ned trappen fra mine foreldre som kommer for å kjefte på meg(min søster hadde visst sladret), og jeg prøver mitt beste å late som jeg sover, og jeg husker jeg hadde store vansker for ikke å sprute ut i latter. Kanskje ikke HELT OnT, men men Lenke til kommentar
nnys Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 ha ha ha OT Kjenner meg veldig igjen, hehe. Rart hvor fort man kommer i gang når man får vite at man har lite tid på seg. Kom på en lignende hendelse selv, jeg nå. Jeg gikk og la meg rundt 16:00 fordi jeg var jævlig sliten etter en laaang joggetur, og våknet noen timer etter. Lillesøsteren min stod på badet og pusset tennene, så sa hun: "Angelica...? Wtf? Du må forte deg, skolen starter snart." Jeg løp til rommet for å få på meg klærnene, pusset tennene i full fart, tok meg et eple og styrtet ut døren til busstoppet. Jeg satt sikkert der og ventet i en halv time før det gikk opp for meg at hun køddet. Fy faen. :!: Vel... jeg er nesten ALLTID fjern på morgenen. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Våkna av å bli skamslått med mine egne trommestikker, for så å få streng beskjed om å legge meg ned å sove igjen... Lata som ingenting dagen etter. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Slett denne tråden folkens. Den dør ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Alien Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 I et ikke så alt for gammelt forhold dette skjedde hehe våknet av at jeg kysset puten og laget jokkebevegelser i lufta mens dama lå rett atmed. var på en måte halvt bevist, fikk med meg i et par sekunder hva jeg faktisk holdt på med. fikk kontroll og la meg fort til å sove som om ingenting hadde skjedd. Det verste er at jeg tror hun var våken og så meg i aksjon. edit : leif Hehe, det gjorde x'en min også. Han var temmelig flau dagen etterpå! Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Eneste jeg kan huske var da eksen plutselig helt hysterisk og redd ropte: maja?? maja??!! er du der??!! hadde en liten samtale med han jeg er sammen med nå for ikke så lenge siden da han snakka i øsvne, men jeg husker ikke hva det var. Han lo i søvne en gang da. Hørtes ut som om han hadde det veldig gøy Endret 18. juni 2010 av kaolla89 Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 hehe får vel slenge med en tisse-historie jeg og siden alle andre kommer med det. dette er det typen min som har opplevd da. Han var på noe LAN greier i Danmark, og han og de andre nordmennene sov i en gymsal på en skole. Etter de hadde lagt seg en kveld, var typen min og en annen våkne litt lenger, og de var vitne til at en av de andre som sov der hadde gått bort til en tjukkass (sånnstor madrass-ting) som lå i gymsalen, slengt frem pikken og tissa på den. Så hadde han tryna ned på tjukkassen og sovna i pisset sitt! xD Da jeg gikk på folkehøgskolen sov vi på 2-mannsrom, og ei i klassa mi (Ingrid) fortalte at hun hadde gått for å legge seg på rommet sitt etter at romveninna hennes hadde sovna. Plutselig hadde romveninna spretti opp og sagt; 'Ingrid, du er så søøt!' hehe koselig da x) Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har ikke akkurat noe med dama å gjøre, men (selv om det sikkert har blitt sagt mye rart der og).. Bare en historie jeg kom på når jeg leste her. Ble fortalt dette i ettertid. Jeg sov i samme rom som kusina og fetteren min da jeg var noe yngre, og midt på natta våknet jeg opp og brølte ut: "SKAL DU HA OST PÅ GRØTEN!??" Tror de ble litt småskremt hele gjengen.. Edit: Leif. LOL Fantastisk.. Jeg lo så jeg rista når jeg leste det.. Jeg er på jobb og heldigvis var jeg alene i rommet.. Takk for en god latter Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 For en stund tilbake, på speiderleir, lå jeg i lavvo med fire andre. Jeg lå våken; en av karene holdt oss våkne med snorkinga si. Så en av oss sa til ham; "slutt å snorke", hvorpå han leverte et kontant "nei!" og sovnet igjen. Det komiske var jo at han faktisk sov da han ble bedt om å slutte, så det at han fikk beskjeden med seg var litt spesielt... Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke noe som har skjedd meg, men et vennepar av meg. lo godt da jeg hørte det. Han ligger og kniser i søvne, hvor madammen spør hva det er for noe. Han fortsetter litt til før han svarer litt lattermildt, men hviskende så bare hun skal høre han "jeg har en gnom i sekken." og fortsetter å knise fornøyd over sin fangst. haha x D Flirte høyt! '' jeg har en gnom i sekken mwhehehehe '' Lol x D Har ikke akkurat noe med dama å gjøre, men (selv om det sikkert har blitt sagt mye rart der og).. Bare en historie jeg kom på når jeg leste her. Ble fortalt dette i ettertid. Jeg sov i samme rom som kusina og fetteren min da jeg var noe yngre, og midt på natta våknet jeg opp og brølte ut: "SKAL DU HA OST PÅ GRØTEN!??" Tror de ble litt småskremt hele gjengen.. Edit: Leif. LOL Fantastisk.. Jeg lo så jeg rista når jeg leste det.. Jeg er på jobb og heldigvis var jeg alene i rommet.. Takk for en god latter Hehe ost på grøten x D Morsomt Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Haha, kom nettopp på en morsom historie fra da jeg var rundt 13 og min søster var 11(vi gikk i alle flal begge på barneskolen). Det var kveld, kanskje rundt kl. 12, og jeg var på badet og pusset tennene. Skoledag dagen etter. Min søster hadde lagt seg flere timer tidligere. Så mens jeg står og pusser tenner kommer min søster inn, åpenbart dødstrøtt, og jeg tror hun skulle på do. Jeg sa til henne "God morgen! Nå må du skynde deg, du er sent oppe, og skolen begynner snart. Skynd deg å kle på deg og kom deg opp til frokost ". Et lys gikk opp i øynene hennes og hun fikk fart på seg. Jeg listet meg inn på mitt eget rom og latet som jeg sov, mens jeg hørte min søster gå opp trappene til stuen hvor mine foreldre satt og så på tv, og jeg hørte hvor mye styr det ble av at hun var våken og kom opp fullt påkledd osv. Sekunder senere hører jeg hard tramping ned trappen fra mine foreldre som kommer for å kjefte på meg(min søster hadde visst sladret), og jeg prøver mitt beste å late som jeg sover, og jeg husker jeg hadde store vansker for ikke å sprute ut i latter. Kanskje ikke HELT OnT, men men Vanskelig og ikke flire x D Lenke til kommentar
maxphone Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) En kveld våkner jeg av at samboern min bærer ved fra kjellern til badet. Badet ligger i en etasje over. Mens hun bærer veden nynner hun på de syv dvergene sangen i snøhvit xD En annen dag jeg våkner har hun vært og hentet alle jakkene i skapet og lagt de på badet Endret 19. juli 2010 av maxphone Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Lo godt av innlegget over. Ler faktisk i skrivende stund. Tydelig at noen er glad i å flytte ting fra A til B(adet) Snehvit og de syv dvergene <3 1 Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 haha. jeg sa jo at denne tråden kom til å dø ut!les litt lengre opp! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 haha. jeg sa jo at denne tråden kom til å dø ut!les litt lengre opp! Skal du forvente at det skjer noe hver dag da eller? Ikke alt som blir sagt i søvne som er like morsomt! 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Han har flere ganger langt armen sin rundt meg, hodet på skulderen min og kost på meg i søvne. Det er veldig koselig <3 En gang, da jeg hadde sittet og lest blader fordi jeg ikke fikk sove, skulle jeg tilbake til sengen og legge meg. Da jeg hadde lagt meg godt til rette, satt han seg plutselig opp og snuddet hodet vilt rundt seg, som om han så etter noe. Deretter tok han kløpinnen sin fra vinduskarmen og satt med den i hånden et par sekunder. Det så ikke ut som om han visste hva han skulle med den. Prøvde å si navnet hans et par ganger, men han adlød det ikke. Aww.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå