Luddezor Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ho gnir tenna sine noe sykt mot hverandre, så det kommer en ekkel pipe/gnisselyd. Ganske irriterende å våkne til det for så å oppleve at det fortsetter. Annet enn det liker ho å snakke om bestevenninnene sine i søvne. Jeg gliser bare. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg våknet en natt av at samboeren slo meg i ansiktet med knyttneven. Han hadde drømt at jeg hadde tatt chips fra middagsfatet hans, og etter å ha bedt meg om å slutte å ta maten hans ble han så sint at han slo til meg. Denne samtalen ble ført mellom ei venninne av meg (Mari) og samboeren hennes (Håvard) klokken 4 på natta. Hun hadde ålt seg inntil han, vrengt av seg trusa og stukket handa nedi bokseren hans, ready for action. Mari: Jeg må ha deg nå! Fort deg! Håvard: Hvorfor må vi forte oss? Mari: Jo, vi må forte oss før Håvard kommer hjem med pizzaen! 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Begge de episodene her skjedde for noen år siden, fikk tatt opp samtalene på mobilen. Men husker ikke helt hvordan de startet. Hun starter her med å mumle noe om meg, slåssing og noen andre om jeg ikke husker feil: Meg: Når var det de slåss? Hun: (Dette i en aggressiv tone) Åhh, de vinner fordi det er krig Meg: Hvor er det krig? Hun: (Hun slår seg i panna) Faen a.. Meg: Hva....? Hun: Norge, de slåss mot Tyskland, mot Hitler under andre verdenskrig Meg: Ja..? Hun: Hvorfor slåss vi? Jo fordi at vi... eh.. det var krig Meg: Har jeg slåss, er det det du mener? Hun: Hva er det vi snakker om egentlig? Meg: Jeg har ikkj peiling Hun: Vet ikke hvorfor jeg begynte å snakke om slåssing jeg.. Meg: Nei.. skal du sove videre? Hun: Ja.. Meg: God natt pus Hun: Jeg er tørst! -------------------------------------- Denne gangen hadde jeg hatt besøk av fetteren min som hadde vært på sydenferie og hadde med seg en del snusbokser. Og glemte igjen noen av boksene da han skulle reise igjen. Hun begynner nå å mumle noe om snus: Meg: Har du snus? Hun: Neeeiii Meg: Hva var det for noe da? Hun: Morten... (Altså, min fetter) Meg: Ja? Hun: Glemte igjen den blå snusboksen.. Meg: Ja, også? Hun: Og.. han må ha den Meg: Hvorfor må han ha den? Hun: Fordi han må ha den Meg: Jammen, han trenger den jo ikke Hun: Slutt å mas!! Meg: Okei.. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dessverre har ikke kjæresten min snakket noe særlig i søvne, men jeg har en tendens til å gjøre det. En av de første gangene jeg sov hos henne hadde hun våknet opp til at jeg hadde strigaulet midt på natten (dette er ikke likt meg), og da hun hadde spurt meg hva som var galt hadde jeg svart at jeg hadde smeltet brillene hennes. Så klart begynte ho å le, og de ble ikke akkurat bedre da jeg begynte å unnskylde meg å forklare at jeg ikke hadde skjønt at det var en dårlig idé å legge de i vinduskarmen. Idet hun begynte å trøste meg våknet jeg - desorientert som faen! Fattet ikke hvorfor jeg hadde tårer i øynene - sært. For en god del år siden husker jeg lillebror kom opp i stua etter han hadde lagt seg. Han romsterte godt i cd-reol/hylle/skap/tingen, før han slo lens i skuffen. Så reiv han ned alle cdene og hyllene i den og la seg til å sove der. Det var sært det. En annen gang ble jeg vekket mens jeg sto i bare underbuksen i garagen. Mine foreldre hadde våknet av at jeg hadde ropt på min beste venn, fordi jeg trengte hjelp til å henge opp dynen i garagen. My mind works in mysterious ways 1 Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 kan ikke huske at jeg har hatt noen samtaler med exen mine i søvne men selv gjorde jeg noen sprø ting som liten gutt. vi hadde en telefon i gangen som gikk mellom nabohusene. jeg hadd våknet på kvelden etter jeg hadde lagt meg. gått ut i gangen løftet av røret og tisset på telefonen. la røre på plass og gikk og la meg. mamma og pappa så alt, holdt på og le seg ihjel når jeg var litt eldre var vi på ferie med campingvogn, jeg hadde gådd i søvne til kjøleskapet, åpnet døren og dratt ned boksa, men da var de snar og stoppe meg Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg sov over hos en kompis etter en fest. Jeg hadde ikke gått på do før jeg skulle legge meg og hadde drukket alt for mye. Etter en halvtime med søvn sånn ca. Skal jeg da ha stått opp og starta å pisse på veggen på rommet hans(Jeg husker ingenting). Når han våkner av lydene, spøs han hva faen ejg driver med. Jeg svarer da: Jeg sender epost! Dagen etter gikk til hetsing av min fyllefadese xD På facebook og det hele Endret 1. februar 2010 av Mrfail Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjæresten prater ofte i søvne. Storsett skjønner jeg ikke hva han prater om. Men seinest i går snudde han seg og sa "slapp av det går bra". Litt småkoselig når jeg lå våken og gruet meg til morgendagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det hørtes koselig ut, men jeg hadde begynt å lure på om han var tankeleser Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Håkay, har noen jeg har gjort selv. I femtenårsalderen kom jeg ut fra rommet mitt og satte meg i sofaen sammen med mine foreldre en kveld etter jeg hadde lagt meg. Gikk bort til TVen tre ganger, klappet på den og spurte "Hvor er pappa?". Han satt rett ved siden av TVen... Fikk beskjed om å gå og legge meg igjen, stormet da tilbake til rommet mitt. Min lillebror spaserte rundt i huset med fiskestang en gang, ble geleidet tilbake til sengs der han sovnet igjen. Har ellers hatt rare samtaler og utrop forran exen da mobilarm/røykvarsler begynner å ule. Typisk der jeg drømmer at lydene er noe helt annet, en buss som prøver å kjøre meg ned og tuter, eller noen som plager meg med å lage lyder. "Gi faen Espen, jeg prøver å konsentrere meg her! Hold KJEFT sa jeg!" En kamerat våknet en gang opp midt på natten, skrek "Kom dere i dekning, himmelen ramler ned!" for så å dekke til hodet med armene. Han ble veldig flau, mumlet noe om "Ikke i dag heller..." og la seg ned igjen Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har i det siste fått vite at når jeg er i en samtale, og er så trøtt at det er like før jeg forsvinner helt, så sier jeg en del merkelige ting. På langtur for noen korte uker siden, skal jeg ha ført denne samtalen med en jente som sovnet ved sidenav meg: Hun: Men hva skjer med oss, egentlig? Jeg: Hva mener du nå, da? Hun: Nei, jeg bare synes at vi er litt mer enn hva vi var før. Om du skjønner hva jeg mener.. Jeg: Må du på do? For det ville vært greit. Hun: Eh, hæ? Jeg: Graver vi et hull her, så er det trygt. Jeg trenger ikke å se på. 3 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg svarer vist mange i søvne, eller halvsøvne. Noen kan fortelle meg at jeg må våkne snart, at klokka er så og så mye eller spørre om hva jeg vil ha til frokost. Jeg svarer men husker absolutt ingenting av det når jeg først våkner. Jeg skrur også av alarmer i søvne, så jeg har måtte begynne å legge de så langt unna senga at jeg må stå opp for å skru de av. Endret 1. mars 2010 av Ercles Lenke til kommentar
SVeloce Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ler så jeg griner her jeg sitter Mine innlegg Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Utrolig artig tråd! Kan jo fortelle noe jeg opplevde med min ex: Jeg har stått opp allerede fordi jeg skal på jobb tidligere enn henne, og kommer tilbake på soverommet for å vekke henne før jeg drar.: Jeg: Kjære, du må våkne... Hun: Nei, jeg kan ikke... Jeg: Hvorfor ikke? Hun: Jeg gjemmer meg for babyen... Jeg, halvveis til å bryte ut i latter: Hvilken baby? Hun: Babyen vår selvfølgelig, den med det store håret... Her klarer jeg selvsagt ikke holde meg lenger og bryter ut i latter, hvorpå hun selvsagt våkner og ikke skjønner hvorfor jeg ler. Og hvorfor jeg ikke er på jobb... Ellers har jo jeg også en liten episode: Det er morgen, jeg våkner (halvveis tror jeg), innser at jeg må stå opp for å rekke bussen til jobb, og plutselig står jeg rett opp og ned som en pinne på gulvet (her er det snakk om millisekunder fra jeg våkner altså). Min kjære lurer på hvorfor jeg har stått opp. "Jeg skal på jobb!" svarer jeg, før jeg innser at det er lørdag(!) og kommer meg fort inn under dyna igjen... Endret 5. mars 2010 av PolarCow Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 @PolarCow Kjip den ja. Selv har jeg trodd det var helg midt i uka, og derfor blitt sovende. Og møtt opp på skolen første dagen i ferier. Jeg er døgn-/datovill Lenke til kommentar
FancyMan Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg sov hos kjæresten da jeg våknet mitt på natta og lå litt vondt og derfor snudde meg, noe som gjorde at senga knirket litt. Hun reagerer dermed med å sette seg lynraskt opp å sier irritert: Faen! Hva driver du med? Jeg svarer grettent med: høø? Hun spør enda en gang irritert: hva driver du med? jeg svarer nok en gang ganske grettent: Jeg snudde meg bare Hun er fortsatt irritert å spør: hva driver du med? jeg svarer grettent med: nå skal jeg sove men hun er fortsatt irritert å spør: hva driver du med? jeg svarer ikke og hun legger seg oppgitt ned igjen. og dagen etter tror hun ikke på meg når jeg forteller det til henne Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Fruen hadde lagt seg tidlig her en kveld, og jeg ble sittende oppe og fjase på nett. Så i 2-tida kommer ho splitters naken inn på stua. Jeg skjønner med en gang at ho spaserer i søvne, og spør hva ho skal på stua. Ho tar opp en pakke med noe plastkrus som ligger i ei bokhylle og momler et eller annet om de. Så legger ho de tilbake, slipper den brakfisen, og går og legger seg igjen. Endret 6. mars 2010 av mariaK 4 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fruen hadde lagt seg tidlig her en kveld, og jeg ble sittende oppe og fjase på nett. Så i 2-tida kommer ho splitters naken inn på stua. Jeg skjønner med en gang at ho spaserer i søvne, og spør hva ho skal på stua. Ho tar opp en pakke med noe plastkrus som ligger i ei bokhylle og momler et eller annet om de. Så legger ho de tilbake, slipper den brakfisen, og går og legger seg igjen. Hun tenkte sikkert at du sov, også ville hun jo ikke fise i senga når du var der. Derfor tenkte hun at gun skulle gå et annet sted å fise Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hun tenkte sikkert at du sov, også ville hun jo ikke fise i senga når du var der. Derfor tenkte hun at gun skulle gå et annet sted å fise Hahahaha!!! Ja, det hadde jo og vert en gang. Er det noe Fruen ikke er sjenert på, så er det fising. Så ho bryr seg fint lite om det blir sluppet en braker eller 3 i løpet av natta mens jeg befinner meg i senga Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Dagens samtale: (Han sover, jeg er våken) Han: babebmbabadadamadididdadamdadma Meg: Hæ? Han: Så du er enig??? (sperrer øynene opp og smiler) Meg: Joda! I hva? Han: De får nok garasjen snart, han visste ikke helt når, men en dag kommer garasjen. Meg: Det blir vel bra.... Han: Hold kjeft Meg: ? Han: Kle på deg Meg: Ehh ok? Han: Legg deg!!! Meg: *ler* Han: Gi nå faen! Du skal bare holde helvete. Slutt med kilingen. (Slår meg i ansiktet) Meg: Ehh hva faen var det? Han: Hvorfor er du så rævhull nå? Varm hendene dine - Jeg har ikke rørt han enda - Han: Kle av deg Meg: Ok.. Han: Vennen??? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (Han sover, jeg er våken) Sikker på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå