Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Morsomme ting kjærester har sagt/gjort i søvne..

Anbefalte innlegg

Våkna av at samboeren brølte til. Ble redd, han virket lys våken. Gjentok "hva i helv.. er det som skjer?! Hva skjer?! Hva pokker? Hvor ble de av?" mens han røsket til seg puter og deretter begynte å skrelle av lakenet på overmadrassen og forsøkte å dytte senga ut fra veggen mens han halveis satt i senga.

Jeg spurte flere ganger hva som er galt. Han svarte ikke, men la seg ned igjen på en pute han hadde skrellet putetrekket av og sov videre. Jeg var litt panisk så jeg vekka ham og spurte hva som skjer. Han blunker, seg seg rundt på rotet i sengetøyet også spør han meg "Si meg, hva DRIVER du med?"

-.-

Jeg får skylda for alt.

Vet fortsatt ikke hva som skjedde, han kunne ikke huske hva han drømte heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er desverre den som snakker mest i søvne av oss to...

1: Moren til kjæresten vekket oss opp for noen år siden. Jeg spratt opp i rett på gulvet (militær stilling) og skrek JA!. Heldigvis hadde jeg undertøyet på, men fremdeles pinlig..

2: En natt for en månedstid siden våknet samboeren av at jeg lo veldig høylytt og skrek: Feit og heit...

Kan forresten nevne at første gang søsteren min tok med forloveden hjem for å treffe familien (fra utlandet). Jeg kom jeg etter en tur på byen (lørdags kveld) og fant forloveden til søstera i mi seng... Da jeg begynte å vekke han, krøp han under dyna og lagde en purre lyd (som katter). Jeg tror han hadde nok problemer med språket på dette besøket og dette gjorde nok ikke saken mindre pinlig:)

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Hadde dama på overnatting, og siden det i disse tider er veldig kaldt sov eg me t-skjorte. Senga mi er bare 90cm brei så har som regel armen under nakken hennes, sovna og våkna sånn. Men da eg våkna lå tskjorta nede ved fotenden, hadde da prestert å ta den av meg på en eller annen syk måte. Dama sover tungt og takk gud for det! ^^

Vet at eg både har snakka og gått i søvne før :p

Lenke til kommentar

I dag tidlig var det min tur til å snakke i søvne. Dama kom inn på soverommet etter å ha vore på skulen ein tur og følgande samtale fant stad.

- Nei! Ta av deg ytterjakka!

- Hæ? Kvifor det?

- Fordi visst ikkje så vinne ikkje vi bildekonkurransen.

- Du ana ikkje kva du seier no, gjer du?

- Jo, ta av deg jakka. Det er større sjanse for at vi vinne då.

Flaut.

Lenke til kommentar

Hahaha! Mange fantastiske innlegg her!

Jeg har til uvane å snakke i søvne, dette er noe samboeren min har påpekt for meg flere ganger. Men hun klarer aldri å skjønne hva jeg sier i og med at jeg snakker så mange språk og tydeligvis blander dem mens jeg snakker i søvne :p Håper at hun en dag tar opp hva jeg sier slik at jeg kan hørre på dette her :p

En annen ting som jeg har gjort er at jeg gikk i søvne ned til bilen som stod i garasjen, låste den opp, satte meg inni, satte nøkklene i tenningen og vrei om slik at radioen startet... Heldigvis så våknet jeg av radioen...

Siste ting jeg husker er at jeg og samboeren min var på ferie i Kroatia hvor vi traff på noen kjente på bye. Det ble en litt fuktig kveld for min del.. Vi kommer oss såvidt tilbake til leiligheten vår (kan tro hvor tungt det var for henne å drasse på meg når jeg veide da ca 100 kg, som er 50 mer enn henne :p), vi legger oss og ca 2 timer uti natten så våkner jeg og begynner å kle på meg og skriker; Jeg må ta igjen Nora, hun går så lang fremfor meg!! Eg må ta hu igjen!! Hun våkner og spør hva jeg holder på med, jeg skriker igjen, Jeg må ta igjen Nora, hun går så lang fremfor meg!! Å så sier hun at hun var jo rett ved siden av meg, men jeg tror ikke på henne og skriker det samme igjen, da blir hun ganske sur og skrur på lyset slik at jeg våkner og ser henne.. Da sier jeg bare undskyld og legger meg ned igjen og sovner :p

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg våknet litt tidlig på morgenen og den søte kjæresten min sov fremdeles.

Jeg tenkte da at jeg bare måtte gi henne et kyss på kinnet og en god klem siden hun lå der så søtt og sov.

I det jeg gir henne en kysset og klemmen så sier hun plutselig "nei nei nei. du må ikke ta meg" og trekker seg sagte og søtt under dynen. Så våkner hun litt og sier hun måtte gjemme seg fra dinosauren inne i røyken :!:

Når vi begge våknet skikkelig, så fikk jeg vite at jeg plutselig var en dinosaur og dynen var røyken. Gud så søtt!

Selv tror jeg ikke at jeg har gjort så mye galt i søvne. Jeg babler kanskje om noe, men ikke i nærheten av folk i denne tråden har opplevd.

Jeg kan ha en tildens til å bable litt dumt om ting dersom noen vekker meg og skal si meg noe. F.eks kom kjæresten min tidlig hjem fra skolen og til meg. Jeg lå fremdeles og sov når hun kom inn.

Samtalen gikk nogetlunde slik:

Hun: Hei gutten min!

Jeg: Å er det du? Men du.. du må faktisk ta av deg genseren og ligge her med meg i BH. Du har ikke sertifikat om du ikke gjør det, og da kan jeg ikke varme deg skjønner du vel. :dontgetit:

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Typen er veldig flink til å få totalt latterkrampe i søvne. Det var morsomt i begynnelsen, men det å bråvåkne av DEN latteren rett i øret hver natt er ikke like gøy lenger.

En ting jeg har fått vite at jeg gjorde, var at typen lå å koste på magen min mens jeg sov, og jeg hadde vist begynt å stønne og flyttet hånden hans mellom bena mine. Jeg husker at jeg våkna da, og vi hadde sex. Win-win.

Lenke til kommentar

Husker jeg hadde en kompis på overnattingsbesøk en gang. Vi hadde hatt et mini-lan og det var på tide å gå å legge seg.

Vi blir liggende og prate kødd og fjase, så sovner jeg. Plutselig våkner jeg av at kompisen min bryter ut i rå latter og roper "Fy faen så bra!".

Jeg skjønte ingen verdens ting og ser på klokka. Det er ca 2 timer siden jeg sovnet. Jeg spurte hva han dreiv med, og han skjønte ikke hva jeg mente. Vi hadde jo liggi og prata drit hele tida.

Så fant vi ut at vi hadde sovnet begge to, men han hadde våkna igjen uten å forstå at han hadde sovet. Så han følte at han måtte le av det jeg "akkurat" hadde sagt.

Guess you had to be there.... :p

Ellers er det vel jeg som prater mest i søvne. Var på tur med en haug med kompiser og lå i telt. Midt på natta skriker jeg av full hals: "Særlig at dere er kompisene mine da! Jeg skal melde dere til læreren!". Senere hadde jeg vært på tur ut av teltet mens jeg ropte at alarmen gikk...

Dette skjedde ca 10 år etter at jeg gkk ut av skolen, så jeg er fortsatt usikker på hvilken lærer jeg snakket om...

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Husker jeg hadde en kompis på overnattingsbesøk en gang. Vi hadde hatt et mini-lan og det var på tide å gå å legge seg.

Vi blir liggende og prate kødd og fjase, så sovner jeg. Plutselig våkner jeg av at kompisen min bryter ut i rå latter og roper "Fy faen så bra!".

Jeg skjønte ingen verdens ting og ser på klokka. Det er ca 2 timer siden jeg sovnet. Jeg spurte hva han dreiv med, og han skjønte ikke hva jeg mente. Vi hadde jo liggi og prata drit hele tida.

Så fant vi ut at vi hadde sovnet begge to, men han hadde våkna igjen uten å forstå at han hadde sovet. Så han følte at han måtte le av det jeg "akkurat" hadde sagt.

Guess you had to be there.... :p

Genialt :!:

*Mine Innlegg*

Lenke til kommentar

Jeg tror hverken jeg eller dama har gjort noen nevneverdige hysteriske ting i søvne, kommer ikke på noe i farta ihvertfall.

Men når jeg var i militæret, bodde jeg på samme rom som en trønder. Akk, de trønderne :p Han her duden snorka som et tordenvær, og snakka ofte i søvne. Vi hørte litt av hvert, men en spesiell hendelse tok kaka.

Jeg ligger våken og leser, og karen i køya over meg spiller litt på laptopen sin. Plutselig ut av intet, setter nevnte trønder seg opp i senga, snur seg 180 grader og røsker opp døra til skapet atmed senga hans. Han ser litt inn i skapet, før han brøler ut "FØGGELN?? FØGGELN??" (fuglen, fuglen, for de som måtte ha problemer med å skjønne det). Så legger han seg ned igjen.

Dette var rimelig hilarious der og da :p

Lenke til kommentar

For noen år siden overnattet en klassekammerat hos meg. Tidlig om morgenen satte han seg opp i senga og sa med klar, engelsk aksent "Mister Hornblower?" Han hadde vel sett litt mye på den serien.

Det hender noen ganger at jeg våkner fordi jeg spytter i senga. Så fortsetter jeg i noen sekunder før jeg forstår at jeg ikke skal spytte i senga. Jeg forstår ikke hvorfor, og det ender bare med at pute og/eller dyna mi er våt og full av spytt når jeg skal sove igjen.

Lenke til kommentar
Dette var ikke så veldig gøy akkurat den natten det skjedde, men vi lo mye av det morgenen etter..

Jeg våknet av at eksen stakk en finger i øyet mitt. Det var jo veldig vondt og jeg skvatt skikkelig, så jeg ga fra meg en blandig av et brøl og et hyl.. Han våknet bare delvis og mumlet "sorry, jeg trodde ikke heisen virket.." før han snudde rompa til og sov videre, mens jeg ble liggende som et spørsmålstegn med et vondt øye.

HAHAHA nå lo jeg høyt :rofl:

Lenke til kommentar
Dama slo til meg i søvne (? ;) ) så eg byrja å blø nasablod :p
Det er vel ingenting, jeg har fått x antall blåmerker av samboeren som han gav meg i søvne, blant annet ett på brystet, etter albuen hans. Det merkelige er vel heller det at han begynte ikke med den slags før jeg var gravid og noen måneder på vei, og det var poff slutt etter fødselen. :p

Ellers så har jeg det å føre samtaler når folk prøver å vekke meg. Datteren min var ikke interessert i pupp, så jeg pumpet melk for å gihenne den første tiden. Så var samboeren hjemme fra jobb, og jeg hadde gått for å få meg noen timer søvn, han skal vekke meg for det begynte å bli tomt for melk i kjøleskapet.

Han: Pus, du må våkne og pumpe.

Meg: Kan ikke du gjøre det?

Han: Øh, skal jeg pumpe deg?

Meg: Herregud, nei, jeg klarer det selv, men du kan pumpe først, så kan jeg etterpå.

Han: Såå, jeg skal pumpe meg først, også skal du?

Meg: Nei, du skal pumpe deg, og jeg skal pumpe meg!

Han: Pus, jeg kan ikke pumpe.

Meg: Herregud, det er ikke vanskelig, bare bruk pumpa mi.

Han: Øhm, jeg tror du må våkne.

Meg: Herregud, må jo gjøre alt selv jo!

Det gikk noen minutter til med grynting før han fikk vekket meg skikkelig, visstnok. Gudene må vite hva jeg tenkte.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...