Nerf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Våknet en natt av at dama lå og vrei veldig på seg. Spurte "Kjære, hva driver du med?", og fikk til svar at "Jeg gjør ferdig noen quests så jeg kan snakke med Freya." _Litt_ mye WoW-spilling der, kanskje. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 For noen år siden gikk jeg ut av rommet og inn på rommet til mine foreldre, som hadde en hvit stråstol med mye klær på, satte meg ned og lot det stå til... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Var i Bergen i julen, og familien vår måtte ligge på ett rom. Midt på natten, ropte jeg ut; "OUCH!!", så foreldrene mine bråvoknet. :!: Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 2 innlegg fjernet. 1 for brudd på reglene for gjesteposting, og 1 for kommentar på skrivefeil. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Var på klassetur på fjellet, og delte rom med en kompis. Vi hadde liggi og snakka lenge, men så blir det stille og vi sovner. Jeg hadde akkuratt sovna da jeg plutselig våkner av at han sier: "Jeg har plass i sekken". Jeg sier bare litt forvirra: 'hva?' så sier han "jeg har plass i sekken altså, ikke no problem". Så spør jeg bare hva han snakker om, så roper han ut: "JEG HAAAR PLASS I... nei faen har jeg snakka i søvnet igjen nå". Samme person hadde en gang overnattet hos en kompis som hadde våkna av at han hadde drevet og pakket dyna ned i sekken til kompisens far, mens han dreiv å banna over at han ikke fikk den nedi. Så skulle han visst gå å pisse et sted hvor man ikke burde pisse. (Husker ikke helt hvor). Dårlig historie da, men gøy med folk som snakker i søvnet da Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 har ikke fliret så godt av en forumtråd siden kvinnfolk logikk tråden! virker som folk liker å pisse på usaklige plasser i søvne. jeg hadde hatt fest hjemme til meg å når det hele var ferdig skulle eksen og kompisen min ligge over. jeg og eksen lå på eget rom å dreiv på med vårt når plutselig kompisen min kommer inn å går rett bort til skuffene mine, drar ut øversten, å drar også ut snabelen for å pisse, mens vi spurte med store øyne "ka driv du med?" å da sjønner jeg at han går i søvne så jeg spretter opp av senga med ståpikk å birthdaysuit på, vekte han som ikke var meningen, han med kølla neddi skuffa mi å et par dråper, jeg splitter naken å med en hard-on. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dama mi følger etter meg i søvne Normalt nok når vi ligger i senga, men da jeg skulle sjekke mobilen som vibrerte og gikk og satt meg på en stol på soverommet kom hun etter og satt seg på fanget mitt i søvne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Mistenker sterkt at kvinnfolket mitt har en del å komme med her. Endret 29. desember 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Dette skjedde med en eks, rundt kl 7 om morgenen. Hun skulle på do og måtte derfor klatre over meg som lå ytterst. Hun kom så vidt borti meg og jeg skriker ut "MEN I HELVETE DA KAN DU GI SÅ JÆVLIG FAEN I Å TA PÅ MEG?". Så snudde jeg meg over på siden og var helt stille. Jeg har en lei tendens til å lage avtaler eller slenge dritt i søvne, så det blir et par morgener innimellom der frøkna er furten. Endret 30. desember 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er ikke noe kjæreste greier, men dette var i militæret og jeg sov på rom med 3 andre... Plutselig midt på natta begynner han ene å lage noe jævlig med bråk, reiser meg opp og ser at han ligger og spinner helt vilt rundt i senga før han hopper opp og løper ut i gangen. Tenker wtf og løper etter han nedover gangen i mørket og følger han inn på rommet til noen i den andre troppen.... der legger han kølla på bordet deres og pisser. Han gikk og la seg fredelig etterpå. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Typen snakker i søvne hver eneste natt. Jeg hører desverre veldig sjeldent hva han sier. Men én dag for noen år siden, hadde jeg soveromsdøren litt på gløtt. Soverommet lå mot gangen. Plutselig kom min bror ut og romsterte noe grådig rundt. Så hører jeg han dra ut en skuff i skapet, og det hørtes fryktelig ut som om han tisset oppi der. Jeg ble ganske sjokkert og spurte bare "tisset du nettopp i skuffen?" Han svarte ikke, ristet litt dro opp buksen igjen og gikk å la seg igjen. (heldigvis så jeg ingenting siden han sto med ryggen til). Selvfølgelig måtte vi sjekke dagen etter, og det stinket lang vei. Lenke til kommentar
essoen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 hva skjer med at alle skal pisse ned i kleskap/skuffer? det skjedde meg søskenbarne mitt får noen år siden da han overnattet hos meg. Jeg var ikke sovnet og han sov på rom med meg, så bare går han mot skape mitt, og jeg spør hva han har og gjøre i mitt skap, og så tar han av seg boxeren og begynnder pluttselig og lete etter boxer ned i min skuff åsso imens han står der med en av mine boxere i hånden da begynnder han og pisse inni skapet, og jeg klasker til han i trynet men da han våknet da klarte han faen ikke og stoppe pissinga før han var ferdig. Så da vart det vasking av skap får han og vasking av alt av klær. Men må innrømme at jeg vart forbanna der og da men må le den dag i dag :!: Også har jeg selv ett par episoder av og snakket i søvne. Ene exen min hørte at jeg pluttselig hadde sagt: nei ikke gjør det der iselin. Hun skjønte da ingenting så da var det full utspørring dagen etterpå om hvem det var... En annen gang da hadde jeg vekt hele huse med at jeg låg og sparket så faen i veggen og hørtes ut så jeg gråt vist nok.. Hmm hva faen liksom??? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg løste et integral ved å bruke trigonometrisk substitusjon for samboeren min i søvne. Hun trodde jeg var våken fordi jeg så på henne og brukte ord som "du", pluss at jeg var helt klar i talen. Jeg var i søvne. Er litt stolt av det. I følge henne virket integralet riktig, også. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg og min eks hadde visst et samleie midt på natten en stund tilbake. Forstod ingenting når vi kom til "småpraten" etterpå; det var først da jeg våknet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det var en polsk kamerat engang, som sovna i min seng før vi skulle på Volleyball. Jeg spilte PlayStation elns. Også mumla han noe på polsk, da lo jeg godt. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 For en del år siden hadde en eks av søstera mi og jeg vært en tur på byen. Han skulle overnatte hos oss, så vi gikk hjem sammen. På natta hadde jeg av en eller annen merkelig grunn gått inn på rommet til søstera mi der de lå og sov. Der hadde jeg stått klar for å pisse på han. Søstera mi våknet og satte i ett hyl, hvorpå mor kom inn på rommet til søstera mi, og slo på lyset og så meg stå der klar til å ta ett piss. Tingen er at han var tunghørt og fikk ikke med seg hva som hadde skjedd før dagen etterpå, han sov godt. Jeg ble ganske flau dagen etterpå når jeg ble fortalt hva jeg hadde gjort. Og blir fortsatt mobbet for dette.(er over 11 år siden det skjedde) Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hohoho! :!: Har tonnevis med slike fra typen min. Her for to dager siden: Han: Sålen, husker du de med store såler? Meg: hva? Han: De rosa buffalosko'a. De er så høye (viser høyde med hendene) Meg: Ok? Han: Jeg hadde også buffalo, men disse er rosa og mye høyere Meg: Greit Noen andre han har kommet med: Meg: Nå må du våkne! Du skal på jobb! Han: Vent!!! La meg parkere bilen først!!! Meg: Stå opp heller! Han: Du forstår ingenting! Jeg må inn på grusveien og få varene inn i bilen Meg: Du må på jobb! Han: ÅÅÅRRRRHHHHH Jeg prøvde å vekke han, så ringte bestekompisen hans: Meg: Mobilen ringer! Du må våkne! Han trykker på mobilen og legger seg til å sove. Tlf: Hallo? Meg: Våkne! Du snakker i telefonen! Han tar telefonen inn til øret Tlf: Hei, hva skjer? Kunne trengt litt hjelp av deg, har ikke strøm på bilen. Han: Jaaadaaa... Jeg og dama skal vaske delene til volvoen først.. Vi har hengt setene oppfor senga. Tlf: Hva faen?! Han: Du forstår faen ikke en dritt! Tlf: Haha, snakker du i søvne? Han: ÅRRRRHHH! Jeg sier vi har hengt stolene til tørk oppfor senga til dama!! Tlf: Jaok, slapp av? Han: Ingen av dere forstår noen ting! Han snur seg og ser på meg Han: Hva faen du står der å ser så dum ut for?! Meg: Hæ? Tlf: ??? Han: Neivel god natt! Han slår av mobilen og sover videre. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dama har hatt eit par morsome utsagn. Ho snakker veldig ofte i søvne men det er stort sett vanskelig å få med seg alt ho prøver å seie, men har heldigvis snappa opp eit par gullkorn. 1: (Navnet mitt), du må slutte å ta dop! (eg har aldri tatt dop). 2: Ho - Eg syns det er så koslig! Eg - Kva då? Ho - At vi sitte her på senga. Eg og du og mamma og søstra mi. Og så hekla vi. 3: Ser du der utanfor vidauget? Det er masse ulva der. Dei har lyst å komme inn, men eg trur det er en dårlig idè. Den siste sa ho forøvrig i natt. Eg lo meg skakk. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Første natt jeg sov med kjæresten min fikk jeg tydeligvis panikk i søvne, reiste meg opp og skrek "GAAASS!" og løp mot vinduet og prøvde febrilsk å få det opp. Hun ble jo heeelt livredd og begynte å grine faktisk. Da hun spurte hva som skjedde med meg roet jeg meg visst ned og spurte "vi skal ikke i gassbua nå?" og la meg og sovnet igjen... Gassøvelsene i militæret har tydeligvis gjort mer inntrykk enn jeg trodde. En annen natt (tok faktisk litt tid før hun turte å sove i samme rom som meg igjen xD) våknet hun av at jeg prøvde å klatre opp på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå