Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Morsomme ting kjærester har sagt/gjort i søvne..


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde noe litt moro forleden dag. Det som er merkelig er at jeg husker at det skjedde, men jeg sov. Altså, jeg hadde ikke kontroll på det som ble sagt, men var selv vitne til dette. Uansett:

 

Meg: "Æææoooo!"

Hun: "Ka e d?"

Meg: "KABLAN!!"

Hun: "Kablan ... ?"

Meg: "ja æ har så jæææævli onnt i kablan!"

Hun: "Ka du mein, kablan?"

Meg: "Ja, faen ass, i brøste, sånn som i kabinætte"

 

*jeg blir dritsur da hun ikke viser noen medfølelse for mine ekstreme smerter i "kablene" (husker at jeg hadde vondt i brystet)*

 

Hun: "eeeh, åkkei *snur seg og legger seg*"

Meg: "Jaja, samma faen" *sovner*

 

Det var en god del mer snakk enn det her, men alt det gikk ut på elendige forsøk på å forklare det hele med kabler og kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ganske mange år siden nå hadde jeg og kompisene mine en fest. En av vennene våre bodde lenger unna og sov derfor over hos en av gutta. Etter en slitsom og hektisk natt på byen og de hadde lagt seg står han plutselig opp, åpner klesskapet, tar frem lemmet og tømmer blæra rett inn i klesskapet før han lukker døra og legger seg igjen. Var på jobb dagen derpå og holdt på å dette av bakken når jeg fikk høre hva han hadde gjort og det flaue trynet.

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang

Jeg har faktisk to slike historier :)

 

Historie en er av meg selv som jeg har blitt fortalt.

Jeg har stått opp mitt på natta, gått ut i stuen tatt tlf min og ringt til mitt søsken barn i sverge.

Har pratet en masse tøv og så har jeg gått til bake å lakt meg, har sperret tlf min for utenlanske samtaler...

kan bli dyrt i lengden :p

 

 

Historie 2 er av min eldste datter.

Jeg sitter oppi stua da jeg plutselig hører SKRIK etter fulgt av HJELP!

Jeg hopper av sofaen og nærmest flyver ned trappa!

Kommer in på rommet å spør hva er det.

da sitter min datter i gjørnet på rommet, hva er galt spør jeg. det er snegler i sengen min!

 

Jeg sier er du seriøst

 

Hun svarer ja gå å se!

 

Vi har ledd mye av det i det siste :p

Lenke til kommentar

I et ikke så alt for gammelt forhold dette skjedde :) hehe

 

våknet av at jeg kysset puten og laget jokkebevegelser i lufta mens dama lå rett atmed. var på en måte halvt bevist, fikk med meg i et par sekunder hva jeg faktisk holdt på med. fikk kontroll og la meg fort til å sove som om ingenting hadde skjedd. Det verste er at jeg tror hun var våken og så meg i aksjon. :no:

 

edit :

 

leif

Endret av Raude
Lenke til kommentar

Får dra opp noe eksen min gjorde en gang:

Sent en natt blir jeg vekket av en hånd som begynner å stryke på meg og etterhvert beveger seg ned på "det private".

Jeg reagerer selvsagt og begynner å svare med samme mynt. Da slår hun opp øynene og begynner å kjefte på meg fordi jeg klår på henne mens hun sover. Hun hadde visst gjort det i søvne, men jeg endte opp som bad guy.

Lenke til kommentar
Får dra opp noe eksen min gjorde en gang:

Sent en natt blir jeg vekket av en hånd som begynner å stryke på meg og etterhvert beveger seg ned på "det private".

Jeg reagerer selvsagt og begynner å svare med samme mynt. Da slår hun opp øynene og begynner å kjefte på meg fordi jeg klår på henne mens hun sover. Hun hadde visst gjort det i søvne, men jeg endte opp som bad guy.

Endelig er jeg ikke alene! Jeg fikk "Hva helvete er det du holder på med?!?" Og jeg hadde komt lenger enn klåing... Turde nesten ikke sove ved siden av jenter i mange år etter på...

Lenke til kommentar
Får dra opp noe eksen min gjorde en gang:

Sent en natt blir jeg vekket av en hånd som begynner å stryke på meg og etterhvert beveger seg ned på "det private".

Jeg reagerer selvsagt og begynner å svare med samme mynt. Da slår hun opp øynene og begynner å kjefte på meg fordi jeg klår på henne mens hun sover. Hun hadde visst gjort det i søvne, men jeg endte opp som bad guy.

Endelig er jeg ikke alene! Jeg fikk "Hva helvete er det du holder på med?!?" Og jeg hadde komt lenger enn klåing... Turde nesten ikke sove ved siden av jenter i mange år etter på...

Livet er hardt når man er mann. Spesielt hvis man klarer å rote seg borti kvinnfolk som klarer å få alt til å være vår skyld. Heldigvis har jeg funnet meg et skikkelig kvinnfolk nå og innsett at ikke alle kvinner er like manipulerende.

Lenke til kommentar
Gjest grisepratern

Jeg hadde en gang ei dame som leieboer som var jævlig deilig. Sa til kona mi i søvne "æ skal fan mæ pule både dæ å ho nede" :( :( ... var ikke poppulært men det var jo forsåvidt sant også hehehe...!!

Lenke til kommentar
I et ikke så alt for gammelt forhold dette skjedde :) hehe

 

våknet av at jeg kysset puten og laget jokkebevegelser i lufta mens dama lå rett atmed. var på en måte halvt bevist, fikk med meg i et par sekunder hva jeg faktisk holdt på med. fikk kontroll og la meg fort til å sove som om ingenting hadde skjedd. Det verste er at jeg tror hun var våken og så meg i aksjon. :no:

 

hvorfor er det ille om ho så det? :p hadde jo bare vært hysterisk morsomt å se xD

Lenke til kommentar

Har ikke akkurat noe med dama å gjøre, men (selv om det sikkert har blitt sagt mye rart der og).. Bare en historie jeg kom på når jeg leste her. Ble fortalt dette i ettertid.

 

Jeg sov i samme rom som kusina og fetteren min da jeg var noe yngre, og midt på natta våknet jeg opp og brølte ut:

"SKAL DU HA OST PÅ GRØTEN!??"

 

Tror de ble litt småskremt hele gjengen..

 

 

Edit: Leif.

Endret av Kris_
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Vi var en guttetur på hytta til kameraten min der han ene roper ut i søvne på natta " JØRGEN, HVORFOR LIGGER DU ÅPPÅ MEG!? " Lo litt av det dagen etter :!:

 

Broren min sover i rommet ved siden av meg så vokner jeg på natta " OOÆÆÆÆÆÆÆ, ÆÆÆ. FAEN I HÆLVEETEEEÆÆÆÆ!!! " det slutter med ett brak.. da hadde han detti ut av senga.. (Han sover i køyeseng)

Etterpå løper han ut av rommet, og da vokner han :p

Lenke til kommentar

En tidlig morgen før jeg skulle på skolen hadde jeg et par ekstra minutter, så jeg la meg inn til typen for å kose litt før jeg drar.

Idet jeg legger meg ned, får vi denne samtalen:

 

Jeg: Eg ska berre ligge her litt før eg fer

Han: Nei, no må du ete!

Jeg: Hæ? Ete ka da?

Han (irritert): Herregud, Sol! Vi e jo på Burshka!

Jeg: Burshka?

Han (enda mer irritert): Ja, den øya der det e om å gjere å ete mest østers, og dei som tape må velge ken som skal ut!

Jeg: Jaha.. Tapte vi då?

Han: Åååh! Ja, du åt jo nesten ingenting! No må vi bestemme ken som må reise heim av oss...

Jeg: Ja, eg kan gå ut, eg.

Han: Nei, du skal sleppe det, eg kan fare!

Jeg: Neida, eg går ut eg. Eg må fare uansett no.

 

Han lager en skikkelig irritert lyd og begynner på en setning, men halvveis i setningen våkner han skikkelig, og det går opp for ham at han ligger og prater. "ÅNEEII! KA E DET EG LIGGE HER OG SEIE!?!?" roper han før han gjemmer seg under dyna og vi ler oss skakke begge to.

 

 

Ganske tydelig at han så litt for mye p Robinson og Paradise Hotel på den tida..:p

Lenke til kommentar

Dama begynner å smile i søvne om jeg stryker henne på kinnet, også mumler hun noe om "hab dich lieb fuzzy". Noe som basicaly betyr. Glad i deg fuzzy (kjælenavnet hun har gitt meg.) Skjer hver gang jeg gjør det, uten unntak, kjempemorsomt^^

 

Dama fortalte meg også at jeg hadde satt meg opp med en irritert stemme og sagt "men hvem pokker fikk 5?". Husker jeg drømte om ringens herre, og jeg var i drømmen sikker på at noen fikk 5 ringer, og lurte på hvilken rase det var^^ (Originalt var det jo 3 til alvene, 7 til dvergene, 9 til menneskene og 1 til sauron).

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nattevakt_*

Samboeren min snakker mye i søvne.. Jeg prøver alltid å få han til å snakke mer, men han blir ofte irritert da jeg ikke forstår hva han mener.. De to beste er da han plutselig skriker ut "DET BRENNER I TAKET!!!!!!!!!!!!!!" Jeg så skvatt til, hadde nesten sovnet, og så opp i taket... Nei, det brenner ikke der... så sier han "Jo, du har sagt det"...og sovner.. ! hehe

 

En annen gang babla han om at det fløy handlevogner rundt i gatene utenfor.. :D hehe

 

Jeg har tatt opp noe av det han har sagt, og jeg ler like mye hver gang! :D

Lenke til kommentar
Typen min hadde lagt seg for han skulle tidlig opp på jobb. Jeg sitter alene i stua og ser på tv mad lav lyd, da jeg hører noen som kommer. Der står typen min splitter naken og jeg kan se at han går i søvne. Jeg sier " Trodde du hadde lagt deg, hva er det du skal?" sier jeg. " på dass og pisse" får jeg som svar. Så går han videre inn på kjøkkent også hører jeg noe jævlig rommstering, også hører jeg den onde latteren. Jeg spør hva han ler sånn av og går ut og ser. Og der står han og pisser oppi søppelkassa, jeg bare måper og spør hva faen han driver med. Han bare ler godt mens han går ut av kjøkkenet og inn på soverommet.

Jeg spurte han om det på morraen, men han kunne ikke huske noen ting. Det værste er at doen ligger rett ved siden av soverommet vårt! :roll:

 

Jeg opplevde noe av det samme! Eksen min kom fra fest og la seg ved siden av meg. Etter en halvtime soving våknet jeg av at han stod opp og gikk bort til vedkassen. Det tok ikke lange tiden før han begynte å tisse. Jeg prøvde hele tiden å spørre han hvorfor han gjorde det, men til ingen nytte. Plutselig begynte han å skru på lyspærene, som han ble mer og mer fornærma over at ikke ville skru seg på. Når den tentes ble han furt fordi det ble for sterkt. Alt dette skjedde mens han tissa ned vedkassa og gulvet. Dagen etter trodde han ikke sine egne ører før han stod med føttene på det våte gulvet!

Lenke til kommentar
det var en gang for mange år siden at jeg sov i samme seng som en fyr. og midt på natta satte han seg opp i senga og sa at han skulle ha kniven som var på tv'n...kan trygt si at jeg ble litt sjokkert..hehe...men han la seg ned igjen etter ett par sekunder igjen...

 

Haha, copy/paste fra min side. Topic er fra kvinneguiden mener jeg, TS brukte også copy/paste hvis jeg ikke husker feil.

 

Så de to første innleggene i denne tråden skal være identiske med det som stod på kvinneguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...