Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Morsomme ting kjærester har sagt/gjort i søvne..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var en gang for mange år siden at jeg sov i samme seng som en fyr. og midt på natta satte han seg opp i senga og sa at han skulle ha kniven som var på tv'n...kan trygt si at jeg ble litt sjokkert..hehe...men han la seg ned igjen etter ett par sekunder igjen...

Lenke til kommentar
Jeg snakker mye i søvnet, men de jeg kommer på nå er at jeg ropte en gang i mitt beste skottisk akksent:" Fuckin `ell take yer fuckin gold and leave". Exen ble helt skremmt av dette, siden jeg ropte det vel ganske høyt.:p

Denne var til å slå seg på låret av, jeg sitter helt alene i stua mi og ler høyt!

:!:

Lenke til kommentar

Dette var ikke så veldig gøy akkurat den natten det skjedde, men vi lo mye av det morgenen etter..

Jeg våknet av at eksen stakk en finger i øyet mitt. Det var jo veldig vondt og jeg skvatt skikkelig, så jeg ga fra meg en blandig av et brøl og et hyl.. Han våknet bare delvis og mumlet "sorry, jeg trodde ikke heisen virket.." før han snudde rompa til og sov videre, mens jeg ble liggende som et spørsmålstegn med et vondt øye.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Min morsomte samtale i søvne (Som jeg vet om)

Eksen min skjønte ingenting da jeg sa klokken var 5. Og jeg var visstnok veldig grinete xD

June: Hvor mye er klokka?

Kim: Fem

June: Kim, hvor mye er klokka?

Kim: *Tar telefonen, ser på klokka og legger telefonen tilbake* Klokka er 5

June: *June tar telefonen, ser på klokken og legger den tilbake* Kim, klokka er 7

Kim: KLOKKA ER 5!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe som har skjedd meg, men et vennepar av meg. lo godt da jeg hørte det.

Han ligger og kniser i søvne, hvor madammen spør hva det er for noe. Han fortsetter litt til før han svarer litt lattermildt, men hviskende så bare hun skal høre han "jeg har en gnom i sekken." og fortsetter å knise fornøyd over sin fangst.

Endret av z1Ob
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Hei!

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for administratorene på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Dette var ikke med noen samboer eller kjæreste, men på ei fotballturnering for mange år sia. Vi spilte guttefotball på Aalesund-cup og lå på en skole. Jeg fikk ikke sove ei natt etter et surt tap, da det plutselig begynte å hviske ved siden av meg: "Plan A funka ikke.. *snork* så vi må bruke plan B!"

Noe av det mest komiske jeg har opplevd! :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prater endel i søvne tror jeg for hver eneste jente jeg har sovet med har kommentert dette.

Søstern deriomot som har rom ved siden av meg tar helt av i søvne. Rett som det er sparker henne i veggen, så hardt at jeg ikke kan ha noe hengende på veggen..

Den om gnomen og den skottske var faen meg helt geniale. Lo så jeg rista mitt i skoletimen her.

Endret av Bobbylove
Lenke til kommentar

Har hørt følgende historie fra en kompis:

Han og en annen kompis er i syden, og midt på natta reiser den andre kompisen seg opp i senga og sier i søvne: "Rolf, hvis du smører meg, skal jeg smøre deg..."

skummelt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ehhehe, våkna for noen netter siden av at dama prata i søvne. Det eneste jeg fikk med meg var en skikkelig lei-seg-stemme som sa "neiii, jeg vil ikke ha barberskum i håååret" før jeg fikk et slag i brystet, tenkte wtf og sovna igjen

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Guest_mammamia_*

Typen min hadde lagt seg for han skulle tidlig opp på jobb. Jeg sitter alene i stua og ser på tv mad lav lyd, da jeg hører noen som kommer. Der står typen min splitter naken og jeg kan se at han går i søvne. Jeg sier " Trodde du hadde lagt deg, hva er det du skal?" sier jeg. " på dass og pisse" får jeg som svar. Så går han videre inn på kjøkkent også hører jeg noe jævlig rommstering, også hører jeg den onde latteren. Jeg spør hva han ler sånn av og går ut og ser. Og der står han og pisser oppi søppelkassa, jeg bare måper og spør hva faen han driver med. Han bare ler godt mens han går ut av kjøkkenet og inn på soverommet.

Jeg spurte han om det på morraen, men han kunne ikke huske noen ting. Det værste er at doen ligger rett ved siden av soverommet vårt! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...