ZyberZone Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Kan si at det ikke ble noen god slutt på denne historien for min del. Den værste huseieren jeg har vært borti, som uansett ikke brydde seg når jeg kunne ha visning, bare sa at det skal være visning da, og at jeg måtte stille opp. Fikk ekstremt lite kompensasjon og gjorde alt for mye for å hjelpe huseier. Tapte en del 1000-lapper på de og ikke minst masse fritid. (Leiligheten var ikke lettsolgt, så det ble flere visninger, privatvisninger osv). Glad jeg fikk flyttet ut ihvertfall, men mer grisk huseier er vanskelig å finne Huseier sa også at jeg skulle få flytte ut 1 måned tidligere enn de 3 mnd jeg hadde, men fikk ikke solgt leiligheten til da, og da ble det plutselig forandringer, og jeg måtte betale. Leiligheten ble solgt noen dager senere etter at måneden begynte, jeg måtte betale for hele måneden uansett. Jeg hadde jo flyttet ut, og gitt huseier nøklene (for det var avtalt) og leiligheten ble brukt av andre når jeg fortsatt betalte husleie.. Jaja, det er ihvertfall over nå, og jeg har lært meg en lekse - aldri stole på noen! Og nå har jeg uansett kjøpt, så er vel en stund til neste gang jeg skal leie. Endret 30. april 2010 av ZyberZone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå