cyber-shot Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som vet hva slags keys på keyboardet man bruker for action keys på Sega/Genesis? Vet at A = ctrl, C = shift. Noen som vet resten? Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Uhm.. Hvor kommer "Microsoft" delen inn? Lenke til kommentar
cyber-shot Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) det spilles på en microsoft-platform? Beklager, hvis jeg plasserte dette innlegget feil. Er ikke så kjent her inne. Endret 26. mars 2009 av cyber-shot Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 det spilles på en microsoft-platform? Beklager, hvis jeg plasserte dette innlegget feil. Er ikke så kjent her inne. Med "microsft-platform" mener du en Windows PC? I såfall burde denne vel kanskje vært plassert i Spill > Generelt om spill eller Spill > PC-spill? Men det kan være jeg tolker posten feil Ikke så overkjent med de gamle sega konsollene og deres historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå