Gå til innhold

hvilken skjerm kort vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hvilken skjermkort jeg skal kjøpe.(penger er det nok av). 8)

jeg står imellom disse valgene ati 9700 pro eller geforce ti4200 til 4800 128mb helst!!!

Er geforce fx bra?? :shrug:

jeg setter pris på svar :D

*emne redigert av moderator, begrens bruken av spørsmålsteikn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei ikke vits å kjøpe 9800 pro enda! gå heller for 9700 Pro mye bedre nå! 9800 pro er helt nytt! vis man skal ha et nytt skjermkort så heller vent å se hvilket hovedkort og alt det som den har problemmer med! alikavel vis du skal kjøpe 9800 pro heller vent får 258 mb versjonene da! :D jeg ANBEFALER PÅ DET STERKESTE 9700 Pro! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
hvem av ati 9700 pro er best???sapphire eller hercules eller noe annet?? :shrug:

De så å si like gode(ikke til å spise dog) men Hercules skal vel ha en liten hestehode foran Sapphire. Den koster litt mer og da

Velg Radeon 9700Pro :woot:

Lenke til kommentar
hvem av ati 9700 pro er best???sapphire eller hercules eller noe annet?? :shrug:

det eneste som jeg vet som er foskjell er at Hercules har større budle en Sapphire! men ytelsen og alt sånt er helt likt! jeg ville gått for Sapphire det er grei nok! men vis du vil finne ut hva mer som følger med hercules så velg det! ikke velg 9800 pro enda vent heller da og kjøp 9800 pro med 258 mb! som kommer ettervært! men vis du skal ha et kort nå kjøp 9700 pro Sapphire det ville jeg har gjort! :D

Lenke til kommentar
Kjøp Raedon 9800Pro 256md ddr2! når det kommer

skal 9800 pro komme med ddr2 ?? da blir jo peonget med ddr1+256bit ram borte! nettopp denne feilen er det GFFX(nVidia) har gjort. de valgte ddr2 med 128bit istedenfor ddr1 med 256bit. grunnen til dette er at ddr2+256bit= S V I N D Y R T ! tror ikke ATi gjør samme feilen ? det er også fordi at ATi har 256bit, at minnebåndbredden er så høy, og dermed slår GFFX..

MINE 2 cent :p

Lenke til kommentar

FAKTA:

Radeon 9800 pro er en del bedre enn 9700 pro på benchmark

prisforskjellen er på ca 1000 kr

Du får Radeon 9800 pro for ca 4000 kr på databutikken.com/no

Det er en smak sak....har du penger og vil spante en tusing mere på Radeon 9800 pro så GJØR DET :yes: da får du det råeste på markede

(256 mb versjonen med DDR-II vil nok ikke være så veldig mye bedre.....ingen vits å vente lenge på det.... :-?

Vil du heller ma mest mulig kort for pengene å spare ne tusing går du for Radeon 9700 pro :wink:

ps: 9700 pro modellene vil nok dale litt i pris nå fremover :wink:

Valget er ditt :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...