Jakoozie Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ubisoft lover innovasjon for den slitte sjangeren. Les mer Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 kult!! fikk frysninger i ryggen av den reklamen Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vel at noen har lyst på innovasjon i strategisjangeren ser jeg på som positivt, i hvertfall etter de siste bidragene fra den lovpriste C&C-serien, som ikke har hatt et fnugg av innovasjon siden Generals. Nå synest jeg riktignok at dette spillet høres mistenkelig mye ut som Supreme Commander som kom ut for to år siden, i hvertfall med konseptet om å zome mye inn og ut. Om det nye systemet om å lage papirhærer derimot høres ganske interresant ut. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Vel at noen har lyst på innovasjon i strategisjangeren ser jeg på som positivt, i hvertfall etter de siste bidragene fra den lovpriste C&C-serien, som ikke har hatt et fnugg av innovasjon siden Generals. Nå synest jeg riktignok at dette spillet høres mistenkelig mye ut som Supreme Commander som kom ut for to år siden, i hvertfall med konseptet om å zome mye inn og ut. Om det nye systemet om å lage papirhærer derimot høres ganske interresant ut. Første jeg tenkte når jeg så videoen var at jeg må legge inn Supreme Commander igjen. Om dette blir like bra så lover det godt! Endret 27. mars 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
ELR Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det bare jeg som fikk mer lyst på det interaktive spillbordet i reklamen, enn selve spillet? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Er det bare jeg som fikk mer lyst på det interaktive spillbordet i reklamen, enn selve spillet? Det bordet så skikkelig sweet ut, enig i det Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det bare jeg som fikk mer lyst på det interaktive spillbordet i reklamen, enn selve spillet? Har nesten mer lyst på det bordet jeg også. Men jeg mener det er et selskap som har lagd et lignende bord til bruk med Warcraft 3, dammit! husker ikke hva det heter Virker som et kult konsept, bare håper jeg har sprek nok maskin med å kjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg