Howiey Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg har tenkt og kjøpe meg en hodetelefon som isolerer godt mot støy utenfra. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt enda er bare latskap og et problem med og finne noe bra i et enormt utvalg på cdon.no når jeg ikke har peiling på noen merker. Hodetelefonene er tenkt og brukes litt i filmproduksjon, så at hodetelefonene er gode på dialog er en klar fordel. Og ellers vil hodetelefonen brukes på datamaskiner både i videoredigering og musikk lytting. Men ser at "WeSC - Bongo, Delta" og "WeSC - Millencolin Bongo" er på tilbud. Jeg tenker veldig fort at det virker som greie hodetelefoner til god pris og løp og kjøp. Men lurte på om noen har erfaring og fraråder meg et av disse hodetelefonen? Og spesifikke detaljer om de er like, men på bildene ser det ut som bongo er nokså stor og millencolin litt mindre. Noen som vet? I den engelske teksten på cdon.com så virker det som Millencolin er et rocke band, og det er en spesial utgave av bongo hodetelefonen? Vet ikke om det blir dårlig dialog i headsetet vist dei er laget for punk rock osv? type: 40 mm power drivers 1kHz sensitivity: 120 dB impedance: 33 Ohms frequence range: 20-20 001 Hz plug: gold-plated 3,5 mm stereo cord: 0,5 m + 1,0 m extension, PVC cord weight: 147 g Endret 26. mars 2009 av Howiey Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 WESC bongo er såvidt jeg forstår det et mote headset så jeg har ikke forventa for god lyd ifra de. og millencollin er et punk band ja. og det er nok kun skallet som det er gjort noe med for å få punk kidsa til å kjøpe merket deres de å. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du skal bruke hodetelefonene til noe som krever god lydreproduksjon, skal du holde deg langt unna WESC og Skullcandy. No exceptions! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå