Desi Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hey, jeg lurer på hvordan jeg kan få se filmer fra pc'n på tv'n? Jeg får se skrivebordet og alt annet på tv skjermen, men filmene blir det bare svart på, selv om jeg kan se de på pc skjermen. Jeg kloner skjermen. Jeg har GeForce 4 Ti4400 kort fra asus. Jeg lurer også på hvordan jeg får se alt i full skjerm. Jeg har sett litt på andre tråder her i forumet, men det som står om hvordan man kan få full skjerm, stemmer ikke helt med hvilke valg muligheter jeg har Jeg bruker asus sin driver (V8840 v31.40H). Takker på forhånd for alle svar! :wink: Lenke til kommentar
Desi Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 ingen som har lyst til å hjelpe mg ell? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 dytt inn en Nvidia driver. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 du må sette tv`n til primary skjerm Lenke til kommentar
Desi Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Okey, så d r alt du trenger å gjøre? Tuuuuuuusen takk!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan sette TV'n til secondary, og sette "Full-skjerm enhet" til TV'n. Da vil du få filmen i full-screen på TV mens den er i et vindu på Monitoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå