Tomprofil Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Tidligere i år var det perfekt nattehimmel, hvor Månen og Venus var tydelige på himmelen, så jeg måtte bare ta et bilde... Det er ikke helt perfekt, men fyr løs dere:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg mener at når det er natthimmel-bilde så trenger en ikke å konkurere med lyktestolpene om lys.. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg synes at lyset til lyktesoplen forstyrer altfor mye. Er det Venus som er den lille prikken over månen? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Lyktestolpen var dessverre ikke mulig å unngå om jeg ikke skulle fått med biler og garasjer. Ja, venus er den lille prikken. Kom ikke så veldig mye nærmere med standard objektiv. Er mulig å ta å beskjære orginalbildet slik at venus blir mer tydelig, men er fortsatt liten dessverre. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Greit som dukumentasjon, men ikke så mye mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå