Ferdizz Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hei, jeg har nettopp vært på mitt første LAN ( http://www.kanniklan.moo.no/ ) for noen dager siden. Etter det fikk jeg "mersmak" på LAN så jeg søkte litt på nettet etter snart kommende LAN, men jeg finner ingen som sier de skal ha LAN denne eller neste måned. Er det noen som vett om LAN i stavanger som skal arrangeres denne eller neste måned??? Jeg har sjekket denne siden, men jeg finner ingen LAN som skal arrangeres nå snart... Takker for svar Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Det er jo norges største lan i posken da The gathering:-) Vet ikke helt hvordan du ikke har klart å finne den på nette men, her er ihvertfall en link: The Gathering 2009 Det er på Vikingskipet i Hamar og arrangeres 8. til 12. April, 2009 EDIT: posken? >.< Mente påsken Endret 26. mars 2009 av zumey Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Er nok ikke så mange som forsøker å konkurrere (spesielt siden de fleste arrangørene er på Hamar i påsken) med The Gathering. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det er jo norges største lan i posken da The gathering:-) Vet ikke helt hvordan du ikke har klart å finne den på nette men, her er ihvertfall en link: The Gathering 2009 Det er på Vikingskipet i Hamar og arrangeres 8. til 12. April, 2009 EDIT: posken? >.< Mente påsken Men det er jo ikke så nærme Stavanger da...Er det ingen litt nærmere byen? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) I Mai vil det bli lan på Nærbø. (Litt sør forstavanger). Mer info kommer Endret 27. mars 2009 av obrestad Lenke til kommentar
eppa15 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Hei BrackLAN er i påsken på bekkefaret bydelshus. Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 TG er jo ett lan du gjerne drar fra hvor som helst i landet for å komme på da, det er jo det kuleste lanet i norge, bortsett fra at de siste dagene blir litt kjipe fordi man går lei pga, ting som vondt i magen pga dårlig helse. Mange opplever også å få så vondt i hodet at de må ta en dag med kun slappe av på msn osv... det er UTROLIG kjedelig når du er på ett så heftig lan! Men vil annbefale på mitt sterkeste å dra dit! Det er en opplevelse du ikke glemmer, og du får nye venner i lange baner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå