Pepsi Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Har fått følgende tilbud fra Macbutikken: Ibook 12" 900 Mhz combo, 256 RAM, Office-pakken, Mus kr. 14 700,- Bør jeg slå til?? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Har fått følgende tilbud fra Macbutikken: Ibook 12" 900 Mhz combo, 256 RAM, Office-pakken, Mus kr. 14 700,- Bør jeg slå til?? Sjekk nå for all del www.apple.no først. Får i alle fall det samme til 13k5, men sannsynligvis uten Office. Har du prøvd maskinen, forresten? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Nei, har dessverre ikke fått prøvd maskinen. Kjøper den nok uprøvd......eller gjør jeg noe dumt da?? Kanskje jeg angrer?? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvis du skal kjøpe den er tilbudet fra Macbutikken bedre enn det du må betale fra apple.no. 15380 med Office pakken fra apple.no. Har du brukt mac før? Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Nei, jeg har ikke hatt anledning til å prøve en Mac før. Har lest en masse om det, men aldri prøvd det i praksis. Det som har fascinert meg mest er design på maskinen og OS X. Skal primært bruke maskinen til musikk, dvd, office og internett. Er også opptatt av at maskinen må være lett å ta med seg på reise, derfor er Ibook den maskinen som tiltaler meg mest. Forhåpenligvis så angrer jeg ikke på det. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Trenger du office? Prøv OpenOffice. Du finner det på openoffice.org både til pc og mac. Gratis! Og det er billig det! Lenke til kommentar
larseko Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Trenger du office? Prøv OpenOffice. Du finner det på openoffice.org både til pc og mac. Gratis! Og det er billig det! Tiltredes. Supert program. Langt mer stabilt enn Word er det også. Jeg foretrekker det derfor fremfor sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå