Bruker-182606 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei For noen dager siden begynte min Western Digital Raptor 36,7 GB å få lesefeil annenhver gang jeg startet maskina på nytt, og nå nylig fikk jeg en "ntldr mangler", det var bare å restarte så startet windows som vanlig. Mistenker den snart tar kvelden Har søkt gjennom med Chkdsk og WD diagnostics men finner ingen feil. Er det noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei For noen dager siden begynte min Western Digital Raptor 36,7 GB å få lesefeil annenhver gang jeg startet maskina på nytt, og nå nylig fikk jeg en "ntldr mangler", det var bare å restarte så startet windows som vanlig. Mistenker den snart tar kvelden Har søkt gjennom med Chkdsk og WD diagnostics men finner ingen feil. Er det noe som kan gjøres? har du prøvd en formatering av disken? Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, det er systemdisken så jeg har veldig liten lyst til det. Men om jeg ikke har noen andre valg gjør jeg vel det før jeg skaffer en ny systemdisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå