Discipline Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg løfter fordi jeg er sint å må få ut aggresjon, og løfting er en fin måte å gjøre destruktiv oppførsel om til noe konstruktivt. Dessuten er løfting moro og det har bygget karakter og gjort at jeg har fått en bedre personlighet enn før, hvis det gir mening. Det at jeg blir sterkere er en god grunn til at jeg fortsetter, og nakengreia kommer på sisteplass. Jeg er bare 19 og udødelig og kunne egentlig ikke brydd meg mindre om å holde meg i form. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg vrikket ræva på ellipsemaskinen Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 -Mer overskudd -Bedre selvtillit -Mer fokusert på kosthold som følge av trening -Sosialt -For å bli noe utenom mannen i gata. -Bedre helse -Skadefri på jobb -Kjenne kroppen -Fullføre et mål -Gøy å se progresjon -Forebygge livstidssykdommer -mye mer!!! Lenke til kommentar
bpbano Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Det første må være å kjenne at du har brukt kroppen, presse seg alt du klarer. Må også innrømme at jeg trener mye for utseende, noe som begyner å se ganske bra ut nå. sander? ja, du er ganske digg om dagen tilbake til topic: Skal ikke legge sjul på at jeg trener benkpress for å ta mye i benkpress Endret 11. april 2009 av bpbano Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Prioritet: 1. Endorfiner, kjenne at kroppen har tatt seg ut. 2. Holde kroppen ved like, sunn og frisk og i god form. 3. Utseende Det her pluss at det er gøy å trene med venner, og gjør så jeg har noe å gjøre vær dag, istedenfor å bli sittende fremfor pc en eller tv en etter skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå