Gå til innhold

Hvorfor trener du?

Anbefalte innlegg

Ka er grunnen til dere trener. Er det tanke på utsene?

Eg begynte å trene styrke for eg har alltid vert aktiv og sånn... ville prøve det så blei eg avhenging:P

Grunnen til eg fortsatte me styrke var det uffatlige deilige følsen du får etter du har trent, og pressa deg så hardt att du ikke klare mer.

Etter kvert som eg såg resultater ved kor mye eg økte i styrke så ville eg bare trene mer, og litt etter det når eg begynte å se at kroppen forandra seg begynte eg å tenke på utsene og kossen eg ville bli. blei rimlig sunn mens eg trente styrke bryr meg mer om det nå vis.

bare lure på kos dere har det:)

virke som mesteparten tenke på utsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok innrømme jeg trener mye for utseende, men trener også får å bli sterkere enn andre (klassekamerater). Typisk meg å sette konkurranse på alt jeg gjør, men man blir jo motivert til å trene videre. Det at kroppen blir helt tatt ut etter en trening er en god ting når man ligger i sengen, men man kan bare glemme å få gjort noe skolearbeid :thumbup:

Lenke til kommentar

- for å få bedre helse.

- for å bli sterkere.

- fordi det er godt å bruke kroppen sil litt.

- miste litt fett.

- fordi jeg får betalt for det :D

trente 2-4 ganger i uken, men har tatt en liten pause pga en influensa som slo meg kraftig ut.

skal ha min første økt på 2 uker på mandag :)

edit: utseende er ikke så mye av grunnen for min del, men litt er det jo alltid.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Jeg kaster meg på innlegget til Sebbe, men mer energi om dagene er noe jeg ikke har...

Er trøtt som faen konstant og får jo faen ikke gjort en dritt, verken på skolen eller hjemme.

Høres nesten ut som du ligger i energiunderskudd :tease:

Men så hvorfor trener jeg?

1.Være sterkest :!:

2. Den deilige følelsen etter trening

3. Utsende, som tenåring er dette noe av det viktigste som er :tease:

4.Bedre selvbilde

5.Gymkarakter

Lenke til kommentar
Jeg kaster meg på innlegget til Sebbe, men mer energi om dagene er noe jeg ikke har...

Er trøtt som faen konstant og får jo faen ikke gjort en dritt, verken på skolen eller hjemme.

Kanskje du trener for mye? Har også hatt det, og kuttet ned på treningen. Det var en periode jeg trente seks dager uken..

For meg er treningen mer en hobby :b Men det begynte med at jeg ville bli større.

Lenke til kommentar

Trener styrke for å bygge meg bittelitt mer muskler og dermed øke min forbrenning.

Er egentlig løper, men har lagt litt på meg i det siste og ønsker å kvitte meg med unødvendige kilo.

Først litt opp, for så en del ned :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...