Jonas 90 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei Trenger å ha varebil i 4 måneder(1. apr - 1. aug). Veldig usikker på om jeg skal leie eller kjøpe. Noen her som kan hjelpe meg? Har hatt lappen i 4 år, er selv 23 år og har ingen forsikringsbonus. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Begge deler høres egentlig ganske dyrt ut. Å leie en varebil koster deg fra 5000 per måned, avhengig av antall kilometer. Jeg vet du kan få en av Postens gamle små varebiler til cirka 25000, men det blir kanskje for smått? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Liten varebil Pick-up Stor varebil Hva det koster å leie aner jeg ikke, men her har du iallefall noen fine priser på varebil. Du ser fort om det lønner seg å leie eller ikke om du får leiepriser og regner litt. Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjøp en billig varebil. Er du heldig får du solgt den igjen for nesten det samme etter 4 måneder. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 den transporteren rublings kom med er en god bil. lett og selge også. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Seat'en hadde også bra pris synes jeg, og den hadde gått kort. Nå er vel transporter en mer solid bygget bil, men uansett... Jeg tror nok det lønner seg å kjøpe for så å selge igjen, det eneste som kommer ekstra er omreg avgift og forsikring, men sammtidig får du jo tilbake en god del av bilens verdi når du selger den igjen. Kan ikke tenke meg at noen av disse faller mye i verdi. Fordelen med å leie er jo at du ofte får en litt finere bil, men ditt eneste krav var at det skulle være varebil, så da regner jeg med at du ikke skal drive limousin-service. De bilene der burde jo være ganske bra å kjøre også, jeg skulle glatt kjørt noen 1000 i hviklen som helst av dem, men ville kanskje foretrukket transporteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå