EspenFe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Du er vel ikke keepern på CFK? Kommer fra Smøla, men spiller på Dahle Jeg er keepern på CFK ja Hva heter du? Sindre;) Synes jeg så deg på bussen til Dahle her om dagen Jepp, stemmer det Men ikke la oss styre helt fra topic nå. Gled deg til Polen bare, knalltur Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Du er vel ikke keepern på CFK? Kommer fra Smøla, men spiller på Dahle Jeg er keepern på CFK ja Hva heter du? Sindre;) Synes jeg så deg på bussen til Dahle her om dagen Jepp, stemmer det Men ikke la oss styre helt fra topic nå. Gled deg til Polen bare, knalltur Hehe, jepp. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Gikk i samme klasse som EspenFe her. For min del var Polenturen faen meg drit dårlig. Tror nok at de turene er rettet mot godt voksne folk, siden vi måtte besøke gamle kirker og dritt som det. Var ikke noe interesse i det hele tatt, utenom konsentrasjonsleirene osv. Byene var ganske greie, var i Berlin, Praha og Krakow, og noen andre byer. Men pass på, regn ut valuta og finn ut nøyaktig hvor mye penger du har. Endte opp med å bruke 3500kr på nesten bare mat og dritt Og en annen faktor som var kjedelig for meg var at det var siste gang jeg fikk se klassen min sammen igjen før jeg flytta til østlandet ._. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Gikk i samme klasse som EspenFe her. For min del var Polenturen faen meg drit dårlig. Tror nok at de turene er rettet mot godt voksne folk, siden vi måtte besøke gamle kirker og dritt som det. Var ikke noe interesse i det hele tatt, utenom konsentrasjonsleirene osv. Byene var ganske greie, var i Berlin, Praha og Krakow, og noen andre byer. Men pass på, regn ut valuta og finn ut nøyaktig hvor mye penger du har. Endte opp med å bruke 3500kr på nesten bare mat og dritt Og en annen faktor som var kjedelig for meg var at det var siste gang jeg fikk se klassen min sammen igjen før jeg flytta til østlandet ._. Du har rett der Robin, men det var jo på en måte en opplevelse. Konsentrasjonsleirene gjorde et inntrykk, og det å reise med klassen var superbra. Maten vi fikk var ren drit (tørr kylling til hvert ENESTE måltid). Pass på å kjøpe deg mye vann Sindre, trenger det Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nei Sindre..Kjøp deg COLA! Det som er tingen vettu, ikke hør på han over ^^ Men, ja.. Konsentrasjonsleirene gjorde inntrykk.. Men jeg fikk mange stygge blikk der jeg gikk med headsett med death metal på og en hettegenser i xxl med Kalashnikov's, 9mm, springkniver og knokejern på.. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da jeg var på tysklandtur ble jeg matforgifta av en winersnitchel som vi spiste etter at vi hadde hvert på saxenhousen. Ble sendt hjem med fly etter en hel dag med diare på hotelrommet. Det var virkelig det værste jeg har opplevd Måtte på lege vakta for å pompe meg med vann fordi jeg hadde driti ut så mye. Så ikke spis winersnitchel i nærheten av saxenhouse Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Lol.. Er det urge til salgs der nede? ^^ Urge er mye bedre enn cola! RedBull har de vel ? Gleder meg i så fall mye, og måtte ikke dere fra "byn" reise dit i skoleferien? Vi reiser dit ETTER ferien og får avspasseringsdager siden vi er der ! :D Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 De selger Red Bull osv ja, men ikke Urge Vi reiste i høstferien Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da jeg var på tysklandtur ble jeg matforgifta av en winersnitchel som vi spiste etter at vi hadde hvert på saxenhousen.Ble sendt hjem med fly etter en hel dag med diare på hotelrommet. Det var virkelig det værste jeg har opplevd Måtte på lege vakta for å pompe meg med vann fordi jeg hadde driti ut så mye. Så ikke spis winersnitchel i nærheten av saxenhouse Haha, sånne spiste vi også, etter Saxenhausenbesøket. verste jeg hadde smakt, så spiste ikke mye. satsa heller på halvkokte hvite pølser :!: Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Er det noe godt å spise der nede da? tips? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det noe godt å spise der nede da? tips? hard rock cafe du bør gleda deg, kjempekjekk tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå