Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har påskeferie snart og etter den har jeg klassetur til Polen! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har påskeferie snart og etter den har jeg klassetur til Polen! Så bra, hvilke skole går du på ? Og hvor lenge skal dere være i Polen? Skal dere lære noe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fight4Lov3: Det er vel vanlig å besøke konsentrasjonsleirene. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fight4Lov3: Det er vel vanlig å besøke konsentrasjonsleirene. Hehe, I know.. Men hvilke skole går han på`?.. Skal selv til Polen etter påsken. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Fight4Lov3: Det er vel vanlig å besøke konsentrasjonsleirene. Hehe, I know.. Men hvilke skole går han på`?.. Skal selv til Polen etter påsken. Smøla i Møre og Romsdal, kanskje vi treffes?? ^^ Skal til konsentrasjonsleirene, ja. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fight4Lov3: Det er vel vanlig å besøke konsentrasjonsleirene. Hehe, I know.. Men hvilke skole går han på`?.. Skal selv til Polen etter påsken. Smøla i Møre og Romsdal, kanskje vi treffes?? ^^ Skal til konsentrasjonsleirene, ja. Ja, kanskje det .. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Traff en del andre klasser når jeg var der. Gled dere, det er en fantastisk tur. Regner med at det er snakk om Hvite Busser. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Traff en del andre klasser når jeg var der. Gled dere, det er en fantastisk tur. Regner med at det er snakk om Hvite Busser. Hvite busser & Båt Endret 27. mars 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Buser. lol. Men jepp, ja. Er den turen. Du får hilse hvis guiden deres blir Rambo eller Bjarne.. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Buser. lol. Men jepp, ja. Er den turen. Du får hilse hvis guiden deres blir Rambo eller Bjarne.. hehe fiksa på den nå. Hilse fra hvem da ? Navn? Skole? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Var på desse reisene i 10-klasse sjølv. Står igjen med få erfaringer: andre verdskrig er noko drit, som interesserer meg midt i baken, og eg synest faen ikkje synd på dei som satt i konsentrasjonsleir, nei, ikkje no lenger. Umodent sagt? Vel, sånn går det når du må lære om det i 2 år til forbreding i alle fag (unntak: matte), heilt til du endelig skal på turen og må for faen besøke det uinteressante helvetet også. Trur du ikkje vi måtte skrive og teikne frå turen når vi endelig kom heim til tyskerfrie Noreg også? Polenpolenpolen. Men for all del, det er ganske kjekt i byene, Krakow, Praha, og Berlin, da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Synes turen var kjempefin, og det var få som var uenige med meg. Masse fine hoteller, og flotte byer som du nevner (Praha wtf) (Krakow er min favorittby ), og vi måtte besøke leirene, men det var veldig interessant. Synes man bør vise respekt der, noe vi gjorde, og tenke litt at det er et historisk sted. Det var meget interessant. Hilse fra hvem da ? Navn? Skole? Gikk på Rødsberg ungdsomsskole i Halden, når jeg var på den turen. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Synes turen var kjempefin, og det var få som var uenige med meg. Masse fine hoteller, og flotte byer som du nevner (Praha wtf) (Krakow er min favorittby ), og vi måtte besøke leirene, men det var veldig interessant. Synes man bør vise respekt der, noe vi gjorde, og tenke litt at det er et historisk sted. Det var meget interessant. Eg viste sjølvsagt respekt, men eg føler det sånn etter å ha vore med på alt dette. Kaste bort så mykje anna vi kunne lært på ungdomskulen for å heller lære om faens andre verdskrig i alle fag. Kvifor "WTF" etter Praha? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er i Tsjekkia, har fint lite med denne turen og gjøre? Eller var du der og, kanskje .. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, vi var innom Tsjekkia, Praha Men som du seier, Krakow var favoritten min også på turen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jepp, min favorittby ever tror jeg. Så sinnsykt tøff by, masse underholdning i gatene hele tia, kule butikker og god mat. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Du er vel ikke keepern på CFK? Kommer fra Smøla, men spiller på Dahle Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Du er vel ikke keepern på CFK? Kommer fra Smøla, men spiller på Dahle Jeg er keepern på CFK ja Hva heter du? Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Smøla ja, Kristiansund her. Kanskje jeg kjenner deg, eller vet hvem du er? Navn og spiller du fotball? Var der selv i September, kjempetur, men ganske kjedelig å kjøre buss så lenge. Musikk er et must akkurat der. Dere skal vel besøke konsentrasjonsleirene, kvinneleiren, saltgruvene og oppleve byene. Gled deg sier jeg bare. I Praha er det veldig mange tiggere, bare lek litt med dem, så forsvinner de ^^ Du er vel ikke keepern på CFK? Kommer fra Smøla, men spiller på Dahle Jeg er keepern på CFK ja Hva heter du? Sindre;) Synes jeg så deg på bussen til Dahle her om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå