Artifax Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har konf nå, og skal kjøpe et 3d-kort. jeg skal bruke ca 3000-3500. skal jeg velge et ati, eller et fx? hvilken produsent bør jeg kjøpe av? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Per dags dato får du vel mest for pengene hos ATI. Nå kommer jo Radeon 9800 .. Kanskje ta en titt på den? Ellers har Komplett tilbud på Gf FX til 4lapper , men hadde ikke gått for den. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 VENT med å kjøpe - i midten av mai lanseres NV35 - Det nye GeForce FX kortet. Hadde vært lurt å vente å se om det er bedre enn Radeon 9800 pro eller ikke. Jeg er hvertfall spent... :smile: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 "]VENT med å kjøpe - i midten av mai lanseres NV35 - Det nye GeForce FX kortet. Hadde vært lurt å vente å se om det er bedre enn Radeon 9800 pro eller ikke.Jeg er hvertfall spent... :smile: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Om kortet lanseres i mai så hvorfor finens det ingen spcs på den da??????????????????? tror nok den er lengre unna enn det... :-? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Om kortet lanseres i mai så hvorfor finens det ingen spcs på den da??????????????????? tror nok den er lengre unna enn det... :-?Jo det tror jeg også...NV35 kommer sikkert etter sommertider eller.no...men det jeg var enig med han med var at han burde vente til NV35 kommer...og da se hvor godt det er... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Om kortet lanseres i mai så hvorfor finens det ingen spcs på den da??????????????????? tror nok den er lengre unna enn det... :-? http://www.digitimes.com/NewsShow/Article....pages=04&seq=18 Men det spørs om det ikke bare er en paper launch. Rumor spec for NV35 ligger ute. http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...&highlight=nv35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå