Zeph Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har alltid lurt på kvifor så mange har raude prikker på ryggen. Har det litt sjølv, men aldri plaga meg noko. Ser ut som mindre kviser som aldri kjem opp på overflaten. Las ein stad at shampo kunne være årsaken, men eg har brukt litt forskjellig og tvilar på det. Har ikkje prikker andre stader heller. Any ideas? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er kviser. Byttes ut med hår når du bikker 20 ... Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har noen slike over brystet og. Gjør ikke vondt eller noe men ser jo ikke så veldig bra ut:p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Hår har eg ikkje behov for, men det var jo eit greit svar. Bikka 20 gjorde eg forresten for nokre år tilbake, men sånt varierer. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Har alltid lurt på kvifor så mange har raude prikker på ryggen. Har det litt sjølv, men aldri plaga meg noko. Ser ut som mindre kviser som aldri kjem opp på overflaten. Las ein stad at shampo kunne være årsaken, men eg har brukt litt forskjellig og tvilar på det. Har ikkje prikker andre stader heller. Any ideas? Dermatologi må alltid demostreres med bilder. I ditt tilfelle, satser jeg på Cherry angioma. Søk på google, og ser om det likner. Endret 26. mars 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Neh, likna ikkje. Det er ikkje snakk om så voldsomt. Med mindre ein har godt lys er dei ikkje mogeleg å sjå og totalt sett er det ikkje så veldig mange. Varierer litt frå dag til dag. Endret 26. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Neh, likna ikkje. Det er ikkje snakk om så voldsomt. Med mindre ein har godt lys er dei ikkje mogeleg å sjå og totalt sett er det ikkje så veldig mange. Varierer litt frå dag til dag. Zeph, ta et bilde eller beskriv de flekken bedre: Størrelse. Fasong. Lokalisasjon. Farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå