Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dårlig med aktivitet her. Hvordan er det med toll/moms på utnelandshandel? Blir det tatt hver gang? Den der må du utdype litt mer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Send en mail til dem. Vet ikke hvem som importerer det i Norge, men se på boksen, om du finner en adresse der. Jeg sendte mail til Stabburet en gang, og fikk Grandiosa-skjorte av dem. Fikk dette i svar: Thanks for taking an interest in the Monster Beverage Company. Monster Energy gear and apparel can be purchased from the following authorized manufacturers and distributors.Please contact them directly for assistance. One Industries- www.oneindusties.com Fox- www.foxhead.com Kawasaki- www.kawasaki.com DC- www.dcshoes.com Monster Beverage Company Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Virker som om de vil at du skal betale for å gå med klær som flasher logoen deres. God markedsføring da, når man faktisk får folk til å betale for å gå med en logo... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Usikker på om jeg gidder å betale for det Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 I det siste har monster blitt like mye et klesmerke som en brus. De kjører bare logo flash som DC har gjort i alle år og ungdommen digger det. De tror vel de blir "kule" av at de har et merke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen nye t-skjorter. Har egentlig ikke råd, men føler jeg trenger noen. Alt jeg finner på butikkene i Norge er slimfit og jeg gidder virkelig ikke gå med klær som former seg etter vomma, så ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Datasmurf, Dressmann. Endret 30. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 I det siste har monster blitt like mye et klesmerke som en brus. De kjører bare logo flash som DC har gjort i alle år og ungdommen digger det. De tror vel de blir "kule" av at de har et merke. Nå er vel strengt talt ikke Monster en brus, men en energidrikk.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 I det siste har monster blitt like mye et klesmerke som en brus. De kjører bare logo flash som DC har gjort i alle år og ungdommen digger det. De tror vel de blir "kule" av at de har et merke. Nå er vel strengt talt ikke Monster en brus, men en energidrikk.. Forskjellen er? er bare en brus med mer koffein. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Høyt koffein innhold, ofte også tilsatt taurin som har en oppkvikkende effekt. Leskedrikkbransjen skiller også på brus og energidrikkmarkedet. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei! Noen har som har erfaringer fra teefury? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vil få fra nå av og utover i alle fall ... Bestilte nettopp til $9. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hadde vært fantastisk om du kunne melde fra om hvordan kvaliteten er, og om det gikk bra med leveringen. Har veldig lyst til å bestille noe derfra, 9$ for skjorten og 7$ for shipping (den billigste) er jo utrolig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvor fikk du 9 for shipping fra? Da jeg valgte Norge, fikk jeg valget mellom 9 og 24 for shipping. Kommer vel til å ta noen uker før jeg får den vel og merke. Selv synes jeg det var litt dyrt, men ok. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skrev 7$ for shipping, fikk ikke du det som valg? [/url] Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har god erfaring med USPS First-Class Mail International, leveringen tok nøyaktig 1 uke (fra USA til Oslo), selv om det står at det tar over 2 uker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 USPS First Class var 9 for meg. Oh well. Nytt kjøp på g. Denne gangen fra TopatoCo. Har handla fra dem før. Denne: til $17. Fra tegneserien Questionable Content. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Da hadde jeg fått en stk musematte og en stk t-skjorte fra Zazzle Og det ser faktisk ganske bra ut! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/ Fin side. Den der må du utdype litt mer. Er det tollgebyr/moms dersom man bestiller en t-skjorte fra en utenlandsk side? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke det jeg har merket meg. Uansett ... Til tross for at jeg egentlig ikke hadde råd, salg er salg ... Til 74,17 kr fra deviantArt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå