Datasmurf Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Erfaringen min er at ja, det er de absolutt. Får klærne, god kvalitet osv. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 har et problem med sånne t-skjorter man kan kjøpe overalt for 100spenn. Helt plain hvite eller svarte. levis, redford osv. Hvorfor blir de så jævli utvidet i halsen? etter en gangs bruk er de jo reine V-halser... noe jævla dritt Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Noen her som vet om zazzle er til å stole på`? Har et par t-skjorter der som jeg vil ha! Rimelig sikker på at Zazzle er til å stole på. Vet om flere folk som har bestilt fra den siden. Bestilte selv noen t-skjorter og en genser fra .co.uk-siden på tirsdag tror jeg det var, og pakken er nå sendt ut. Valgte ekspress-shipping for å være sikker på at pakken kom frem i tide (før jeg flytter). Endret 30. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Finnes det et sted der man kan kjøpe helt blanke hvite t-skjorter til god pris? Nettbutikk altså. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da må du nok kjøpe ganske mange. Selve frakten blir nok så stor at det vil være billigere å kjøpe på dressmann til 50kr Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Finnes det et sted der man kan kjøpe helt blanke hvite t-skjorter til god pris? Nettbutikk altså. Folk anbefaler h&m sine organic cotton-tskjorter, og jeg har gode erfaringer med dem selv. Viss du kjøper en del av dem overlever du frakten også Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Finnes det et sted der man kan kjøpe helt blanke hvite t-skjorter til god pris? Nettbutikk altså. http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=HERR_ORGANIC&shoptype=S nr 3. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen her som vet om zazzle er til å stole på`? Har et par t-skjorter der som jeg vil ha! Rimelig sikker på at Zazzle er til å stole på. Vet om flere folk som har bestilt fra den siden. Bestilte selv noen t-skjorter og en genser fra .co.uk-siden på tirsdag tror jeg det var, og pakken er nå sendt ut. Valgte ekspress-shipping for å være sikker på at pakken kom frem i tide (før jeg flytter). Jess, da er det bare å kjøre på da! Når jeg får penger vel og merke... Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvilke nettside er best for å designe egne t-skjorter? og hva burde jeg huske på før jeg bestiller dem, siden jeg har aldri shoppet klær fra nettet. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du bør snakke med et ordentlig trykkeri, og skal du bare ha EN skjorte, blir det fort veldig dyrt. Du kan jo alltid bruke spreadshirt eller noe, men ikke forvent deg allverdens av kvalitet.. Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 tror jeg dropper å mekke en selv men kan noen plz anbefale meg noen sider der jeg kan kå kjøpt morsomme t-skjorter med bra kvalitet stoff? vet bare om en t-shirthell. noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Zazzle.co.uk? Pakken min er ankommet Oslo, vet ikke hvor lenge den blir sittendes fast i tollen da. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt seg en t-skjorte med Che Guevara på? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvilke nettside er best for å designe egne t-skjorter? og hva burde jeg huske på før jeg bestiller dem, siden jeg har aldri shoppet klær fra nettet. Jeg har bestilt 1 gang fra spreadshirt, og jeg må si jeg er fornøyd med kvaliteten. Trykket har ikke tegn til slitasje enda heller, selv om den har blitt vasket opp en del ganger nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dårlig med aktivitet her. Hvordan er det med toll/moms på utnelandshandel? Blir det tatt hver gang? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Noen som vet hvor jeg bør kjøpe billige Monster Energy T-Skjorter? Som dette: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Pleier man ikke å få slikt gratis av selskapet? Du blir tross alt en vandrende reklameplakat. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Send en mail til dem. Vet ikke hvem som importerer det i Norge, men se på boksen, om du finner en adresse der. Jeg sendte mail til Stabburet en gang, og fikk Grandiosa-skjorte av dem. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan burden mailen se ut? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan burden mailen se ut? Med teks. Skriv det relativt formelt ting blir tatt mer seriøst da. ikke can i haz tshirt plox????????? Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt seg en t-skjorte med Che Guevara på? Play.com har noen varianter tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå