Nevnarion Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 På Tshirthell.com får du en med "I *tegning av fly* NY" på, har en selv BILDE Haha, nice. At jeg ikke har oppdaget denne tråden før! Jeg elsker jo t-skjorter, og her var det mye bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg ble kvalm. Hvordan kan man overhodet finne en sånn t - skjorte morsom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Wisbatov, les. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes ikke at t - skjorter som det er passende når det er snakk om en hendelse der over 3000 ble skadet og nærmere 7000 skadet. Jeg beklager virkelig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes ikke at t - skjorter som det er passende når det er snakk om en hendelse der over 3000 ble skadet og nærmere 7000 skadet. Jeg beklager virkelig Det går bra, alle har sine grenser for humor og svært få klarer å se og forstå lenger enn sin egen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fullt klar over det. Jeg har selv en grense som strekker seg svært langt etter manges mening, og når jeg skrev at jeg blir kvalm så var det ikke ment bokstavelig talt, men jeg ser virkelig ikke hva som er så morsomt med en t - skjorte med det motivet. Jeg har ledd når stand - up komikere har spøkt rundt det, men er ikke de fleste enige i at dette er litt drøyt? Uansett: Noen som vet om flere nettsider bortsett fra thinkgeek.com og idiot.no som selger typiske "geek t - shirts"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet om flere nettsider bortsett fra thinkgeek.com og idiot.no som selger typiske "geek t - shirts"? Har ramset opp en del nettsider i første post. Også med geeky innhold. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nerdshirt! Bruker den på jobben sånn at folk skal tro at jeg er smart. haha! Akkurat slik har Leonard fra Big Bang Theory Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har også samme belte som Wallowitz, men det har jeg sluttet å bruke. Gutta har stil. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har også samme belte som Wallowitz, men det har jeg sluttet å bruke. Gutta har stil. Hehe, ja. Mye rått på TBBT ^^ Spessielt Wolowitz og Sheldon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 til $8 og til $8 fra 6dollarshirts Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 noen som har erfaring med kvaliteten på LnA tees osv, og frakt til Norge fra hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 til 56,77 kr fra deviantWEAR. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) $9 salg hos Threadless i dag. Handlet denne, denne og denne her til 200,- Endret 27. november 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 $9 salg hos Threadless i dag. pokker, den gikk jeg glipp av. dvs det er fortsatt salg, men nå er det 12$ pr skjorte. www.designbyhumans.com har også førjulssalg, med 12, 15 og 17 pr. t-skjorte. Da går det to skjorter i en pakke under toll-grensen, og det gjør det adskillig mer levelig å handle der. Salget varer til ut mandag. Hvis noen vil handle der kan de bruke rabattkoden jeg fikk, U1WG3G, og få 10% ekstra rabatt. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe t-skjorter fra http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/. Men jeg skjønner virkelig ikke noe av størrelsene. De må jo nesten være i inch, og en inch er 2,54 centimenter. Da jeg målte meg selv kom jeg fram til at jeg er 36 inches bred og 23 inches høy (overkropp). Men dette blir helt, helt, helt feil i forhold til størrelsene på t-skjortene. Small, som er den minste størrelsen, er 18 bred og 28 lang. Jeg sier bare WTF. Hva er det som har skjedd med størrelsene her? Er kroppen min helt deformert, eller er det noe veldig rart med størrelsene? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg syns det var litt dyr shipping fra Nerdyshirts. koster nesten mer for shipping enn hva selve shorta koster :S Endret 5. januar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe t-skjorter fra http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/. Men jeg skjønner virkelig ikke noe av størrelsene. De må jo nesten være i inch, og en inch er 2,54 centimenter. Da jeg målte meg selv kom jeg fram til at jeg er 36 inches bred og 23 inches høy (overkropp). Men dette blir helt, helt, helt feil i forhold til størrelsene på t-skjortene. Small, som er den minste størrelsen, er 18 bred og 28 lang. Jeg sier bare WTF. Hva er det som har skjedd med størrelsene her? Er kroppen min helt deformert, eller er det noe veldig rart med størrelsene? Du er nok fullstendig deformert, ja. Dobbelt så bred som amerikanske tskjorte-størrelser? Og de sier amerikanere er feite... Nei, seriøst: Den måten de fleste slike sjapper oppgir størrelse på - og som sikkert 6dollarshirts også bruker selv om de ikke skriver det helt tydelig - er at de oppgir bredde og høyde på selve t-skjorten. Det er meningen at du skal finne en tskjorte som passer deg, legge den ut flatt, og måle bredden. Du har antagelig målt omkretsen på brystkassen din, og det blir omtrent dobbelt så mye. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik: Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvordan er kvaliteten på 6dollarshirts? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå