Diskutant Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 http://www.bbcshop.com/top-gear-store/top-gear-i-am-the-stig-t-shirt-small-bbc-shop-exclusive/invt/tgap35069 :-) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Noen tips til butikker i Oslo som har ett litt spenstigere utvalg enn Cubus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 http://www.bbcshop.com/top-gear-store/top-gear-i-am-the-stig-t-shirt-small-bbc-shop-exclusive/invt/tgap35069 :-) Jeg er så keen på en sånn, jeg skulle ha kjøpt på Top Gear Live show... Shieet som jeg angrer :/ Det var priceless da Hammond ga Ben Collins en, og sa at han kanskje skulle skrive bok om det eller noe . Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg kjøpte en nå akkurat Det var priceless da Hammond ga Ben Collins en, og sa at han kanskje skulle skrive bok om det eller noe . Sahvafornosadu? Har du youtube-link eller noe, for det er faktisk genialt sagt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg kjøpte en nå akkurat Sahvafornosadu? Har du youtube-link eller noe, for det er faktisk genialt sagt! Har du sett 50 years of James Bond? Var noe Hammond gjorde alene, der han gikk gjennom James Bond sin bilhistorie. Eterhvert intervjuer han Ben Collins Edit: Se på ansiktet til Hammond, når Collins sier at de øvde på Dunsfold Endret 5. juli 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kjøpte meg nettopp en t-skjorte fra "Breads & Boxers". Meget behagelige og fleksible t-skjorter til en grei pris. http://www.miinto.no/brands/bread-boxers?gclid=CJm_nOKymLgCFQRc3god61QA4A Om jeg skulle endret på noe, så skulle det vært bittelitt mer utringning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Så ble det ny t-skjorte igjen. Fra TeeFury for $11. Kjøpte i svart. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Noen tips til t-skjorter til en relativt tynn mann på 193cm+? Helst ensfargede, gjerne med diverse "halser". Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du kan sjekke på HM. Hvis ikke så har du t-skjorter fra Everlane og Hanes. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen som har noen merker å anbefale for ensfarget tskjorte? Prøvde meg på Gildan på eBay, men ble ikke helt overbevist av det merket. Jeg ser helst at det er noe jeg kan kjøpe på eBay, eller andre steder på nettet, til en billig penge. De litt dyrere tskjortene jeg sist kjøpte på Volt var jo helt elendige i kvaliteten, så det virker som at pris ikke samsvarer med kvalitet i særlig grad i norske butikker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Får vel bumpe, jeg da. Jeg er en levende reklameplakat for meg selv. $23.99 fra CafePress. 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fy faaaaaan så vilt fet. Jeg har lyst på en selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Vel, har jo gått med noen planer om å skaffe meg litt kapital og få trykt opp noen så jeg kan gi bort til venner og fans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) På tide å dra denne tråden frem i lyset igjen, alt for lite aktivitet her. Kjøpte nylig disse tre fra 6DollarShirts: Endret 22. januar 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjøpte meg nettopp en t-skjorte fra "Breads & Boxers". Meget behagelige og fleksible t-skjorter til en grei pris. http://www.miinto.no/brands/bread-boxers?gclid=CJm_nOKymLgCFQRc3god61QA4A Om jeg skulle endret på noe, så skulle det vært bittelitt mer utringning. Jeg har stor sans for B&B t-skjortene, men jeg savner den gråe t-skjorten som v-hals. Lenke til kommentar
fph Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Noen som kjenner til butikker som fokuserer på ekstrem kvalitet? Mye design ute og går, men det er bare standard jallabomullsskjorter jevnt over. Kunne tenkt meg t-skjorter i supima-bomull, merinoull, merino/silke-kombo, bambusviskose, bambus/merino-kombo og lin - med trykk og uten fremtredende sømmer a la sportsundertøy. Nesten umulig å finne, og når man gjør det koster de fra 700 og opp. Vet Bergans har noen ålreite merinoskjorter til overkommelig pris i Breeze-serien, men der stopper det. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Artig tråd. Sportamore har mye fint men det fins andre bra nettbutikker og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kom i dag. Designet og bestilt fra Spreadshirt for 155 kr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Altfor lite aktivitet her, så den får en velfortjent bump med mitt nyeste innkjøp, direkte fra en Instagram-reklame. Lenke til kommentar
Limatronic Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hørt om Dirty Velvet? Det er mine yndlings t-shirts med organisk bomull. Jeg vet at MPH på Byporten Shopping selger de i Oslo men jeg bestiller de på nett: https://mph.no/produktkategori/overdeler/t-shirts/ Usedvanlig god kvalitet, sjeldne (tror det er bare MPH som selger de i Norge). Men det beste er at printene er veldig bra...ikke bare jalla jalla men med budskap ofte med dybde og man må liksom se etter to ganger før man forstår greia! Men du må like print da. Noen som kjenner til butikker som fokuserer på ekstrem kvalitet? Mye design ute og går, men det er bare standard jallabomullsskjorter jevnt over. Kunne tenkt meg t-skjorter i supima-bomull, merinoull, merino/silke-kombo, bambusviskose, bambus/merino-kombo og lin - med trykk og uten fremtredende sømmer a la sportsundertøy. Nesten umulig å finne, og når man gjør det koster de fra 700 og opp. Vet Bergans har noen ålreite merinoskjorter til overkommelig pris i Breeze-serien, men der stopper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå