steinmo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heisan! har lett en stund etter muligheter for å komme seg ut på plattform/suppbly heller lignende. jeg har ikke noe spesiell utdannelse for det. noen som vet hvordan jeg enklest kommer ut ? hvilket kurs jeg burde gå? Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er mange slike tråder her på dette forumet. Søk litt! Anywho: Vist du har et teknisk fagbrev så kan du ta Brønn- og borrekurs. Gå på offshore1.no for info. Lenke til kommentar
steinmo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 om du leser så ser du at jeg skriver at jeg ikke har noe spesiell utdannelse for den type jobb Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Da har du særs liten sjangse å komme deg offshore. Selv etter at du tar borrekurs og sikkerhetskurs. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er nok "hotell" avdelingen som er tingen for deg. Matlaging, oppvask og annet renhold ombord. Men blir nok brukt mye utenlandsk arbeidskraft til dette, men er jo alltid unntak, så søk litt rundt. Lenke til kommentar
steinmo Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 snikebein... æ spurte ikke etter ka æ ikke kunne gjøre, men ka æ kunne.... ha en fin dag Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke det at jeg har sagt noen om hva du ikke kan gjøre. Det jeg sier du kan gjøre er å skaffe deg et teknisk fagbrev før du tar noe offshorekurs. Vist du ikke har det, så er det bortkastet for deg i det hele tatt å prøve. Det er mitt tips til deg. Du kan se på OLF sine rettningslinjer. Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg kan si at flaskehalsen for å komme inn uten noe formell utdannelse, uten bekjentskap eller erfaring er relativt smal. Det som eventuelt er muligheten er f.eks teknisk fagskole og fagbrev. Det begynner å bli ganske store krav da det er store søkergrupper til ikke så fryktlig mange jobber. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Best sjanse har du nok kanskje i forplening. Vasking, kjøkkenteneste og den slags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå