Hrodebert Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hei. Tenker på å kjøpe nytt headsett til rundt tusenlappen. Skal brukes mest til film, spill og musikk. Har for øyeblikket et Sennheiser HD 200 som begynner å bli litt slitt. Har veldig lyst til å prøve merket Skullcandy. Men lurer på om disse er bare design og dårlig yd. Noen som har erfaringer rundt merket? Tar også imot tips til andre headsett. Takker for eventuelle tilbakemeldinger. Endret 26. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 kun design, dååårlig lyd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Looks like crap, sounds like crap. Hald deg til Sennheiser om du vil ha god lyd. Sennheiser HD 280 Pro Sennheiser HD 555 Sennheiser HD 215 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Det var dette jeg fryktet. Takker for tilbakemelding. Gjelder dette også deres hig-end hodetelefoner? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Low-end utstyr til high-end priser. Er ihvertfall det jeg har hørt. Hvis du i det hele tatt bryr deg om lyd, så hold deg unna Skullcandy. Endret 29. mars 2009 av Molotovcocktailen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Det er mottatt. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ikke noe voldsomt nei. ta heller Bose drit bra lyd! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Henger meg på anbefaling av Sennheiser. Kjøpte sennheiser HD202 på anbefaling fra Kaptein Ødegård her på forumet, og det er sykt mye lyd for pengene. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 ikke noe voldsomt nei. ta heller Bose drit bra lyd! Åh nei, Bose er nesten like overpriset. Hold deg unna både Skullcandy og Bose. Sennheiser er et godt merke ja, må også legge til AKG, Beyerdynamic og Denon. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 ikke noe voldsomt nei. ta heller Bose drit bra lyd! Åh nei, Bose er nesten like overpriset. Hold deg unna både Skullcandy og Bose. Sennheiser er et godt merke ja, må også legge til AKG, Beyerdynamic og Denon. på Bose får du kvliteten da, som du ikke gjør på Scullcandy. Bose er drit bra uansett, dyrt ja, men absolutt verdt det hvis du digger lyd:) Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bose kvalitet? Ikke tving meg til å le. Boses hodetelefoner er kun billigeproduserte plastdingser som bare gir fra seg stygg rumlende bass. Det er forbløffende hvor ofte ordene "overpriset" og "Bose" blir brukt i samme setning. Alle pengene blir brukt på aggressiv markedsføring, noe som i ettertid har fungert godt for dem. Enten liker du overfokusert rumlebass, eller så har du aldri prøvd andre merker bortsett fra Skullcandy og annen jalla. For å ramse opp: Skullcandy = 100% image, 0% lyd Bose = 100% markedsføring, 0% lyd Før du svarer, råder jeg deg til å skaffe et par Sennheiser PX 100 eller Koss KSC75, og se hvordan dine 1500-kroners Bose-hodetelefoner blir til sammenligning. Lenke til kommentar
Zlash92 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skullcandy er av dårlig kvalitet og blir fort ødelagt. Hadde Skullcandy lowrider for en stund siden. Joda, de så stilige ut, men kabelen ryker etter hvert. Lyden var ok, grei diskant, men manglet bass. Er nok greit å holde seg unna Skullcandy ettersom de finnes andre bedre merker. Jeg vil ikke si at Bose er et dårlig valg. Er uenig at lyden er dårlig, og andre negative uttalelser annet enn at det kan bli noe dyrt. Har du pengene kan du gå for Bose. Vil du ha kvalitet og en god pris, da går du for AKG. Jeg har for øyeblikket AKG K450 og de funker utmerket. Du får dem for rundt 800-1000. Gå for dem! Lenke til kommentar
Walle0o Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skullcandy er deffentlig bare snacks for øynene, lyden suger.... Jeg prøvde ut "skullcandy G.I" å jeg må si det er noe av det værste jeg har vært med på! Jeg fikk det og synes det så ganske bra ut, men når jeg testet de ut var som om noe vrengte seg i ørene, ikke nokk med det jeg fikk ondt rundt og på ørene... Det som skjedde var at de klemmete på ørene og i tillegg ligger oppå ørene så etter 10-20 min var ørene mine helt rød... Så jeg sendte det tilbake i bytte mot AKG Dj518 http://www.akg.com/personal/K_518_DJ,pcati...,_psmand,1.html I starten så presset det lit mot hode, men etter 1 uke med konstant bruk så ble den mer og mer behagelig og putene ble mykere:) veldig bra headset synes jeg;) fyldig bass og lukker ut all bakrundsstøy som bare det^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 MIne erfaringer med Skullcandy er at de går i fillebiter alt for fort. Til og med ledningen på mine hodetelefoner røk innvendig. Gummien var alt som holdt det sammen. Vet sånt kan fikses, men kjøpte heller nye. Lenke til kommentar
fossa Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har kjøpt skullcandy double agent og de har drit bra lyd og comfort anbefales i tilleg er de trådløse og har mp3 inni headsetet og sit men ikke minst de ser sykt bra ut Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) man finner fort ut om det er bra/dårlig lyd om man tar en titt på frekvensområdet hodesette operer på. jeg tror det ble fastslått etter to poster at scullcandy er noe drit(?). den støttes forøvrig.. edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=703436&hl= Endret 4. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 En annen god grunn til å ikke velge Skullcandy, er at bøylen knekker bare du ser på den omtrent. Spesielt på Lowrider. Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) hver sin smak. Jeg personlig har prøvd et par skullcandy (Lowrider og G.I) og de er rett og slett noe herk for mine ører.. lyden er ikke bra! Endret 5. mai 2009 av Dan_Emil Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hadde Scullcandy TI før, kult design, men lyden var ikke spessielt bra og bassen var fraværende, men så byttet jeg til ett par Skullcrushes, de med subwoofer. Det var en klar forbedring! Her var både bass og lydkvalitet bra, i tilleg var det komfortabelt. Men Kvaliteten er bare spørs.. greide å knekke det, så nå er jeg på utkikk etter ett nytt headset. Tviler på at det blir Scullcandy. Endret 19. mai 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Yamichi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har et Skullcandy headset jeg kjøpte for noen år siden. Tøffe hodeskaller på sidene, og Skulcandylogoen, samt to nagler på bøylen (hvis det er det det heter?:O). Jeg skal være erlig og si at det alle sier med lyden er litt overdrevet. Det er ikke grusomt dårlig lyd, men ikje veldig bra lyd heller... Så hvis du tenker på lyd, burde du ikke gå for Skullcandy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå