Demantios Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 du har så jævlig rett. Holder meg langt unna HO! Hu er bare helt ute etter drekka og pule negerpikk, men ta imot en som elsker henne og tilgir henne for sine handlinger (ville du f.ex vært sammen med ei søt norsk jente som bare puler utlendinger!?) Men hu.. Neida OMG. Jeg holder meg UNNA. Og hu kommer seff tebake, men denne gang vil jeg IKKE ha henne. ROT IN HELL. Kanskje hun ikke ville ha deg fordi du er umoden? Lenke til kommentar
Latskap-info Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jenter er ustabile. Ene øyeblikket er forteller de deg hvor fantastisk du er, i det neste hater de deg... Det er bare å overse dem når de er sure, og gjøre akkurat som man selv vil ellers. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 du har så jævlig rett. Holder meg langt unna HO! Hu er bare helt ute etter drekka og pule negerpikk, men ta imot en som elsker henne og tilgir henne for sine handlinger (ville du f.ex vært sammen med ei søt norsk jente som bare puler utlendinger!?) Men hu.. Neida OMG. Jeg holder meg UNNA. Og hu kommer seff tebake, men denne gang vil jeg IKKE ha henne. ROT IN HELL. Kanskje hun ikke ville ha deg fordi du er umoden? kansje han er stygg? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Men han er ganske umoden..Kan poste innboxen min visst dere vil, fylt av caps lock og fjortisspråk, fordi jeg spurte hvorfor han tok avataren min.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og han er fjortis, tihi leif.. Endret 17. april 2009 av Korka Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Stenges etter ønske fra trådstarter. Har også slettet noen innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg