James Bond Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) kjærlighetssorg? Endret 27. mars 2009 av Plizket Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Denne tråden var ikke helt relevant for mine interesser... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Plizket har endret innlegget sitt . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvem vet. Mulig hu klinte vilt. Med noen andre. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvem vet. Mulig hu klinte vilt. Med noen andre. jeg kan bare si at hva skal man gjøre hvis en jente over SMS sier at hu ikke vil være med meg om jeg er "sånn"? Ossen skal jeg forandre meg da?! Hva er tipsa og tricksa til dette? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Plizket stjal avataren min, så jeg sa til jenta han prøvde seg på at han var homofil! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Plizket stjal avataren min, så jeg sa til jenta han prøvde seg på at han var homofil! Hahaha!!! :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 kjærlighetssorg? pwned loL!1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvem vet. Mulig hu klinte vilt. Med noen andre. jeg kan bare si at hva skal man gjøre hvis en jente over SMS sier at hu ikke vil være med meg om jeg er "sånn"? Ossen skal jeg forandre meg da?! Hva er tipsa og tricksa til dette? du det finnes flere rein på vidda forandrer du deg så kan det hende at andre synes du er teit Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Hvem vet. Mulig hu klinte vilt. Med noen andre. jeg kan bare si at hva skal man gjøre hvis en jente over SMS sier at hu ikke vil være med meg om jeg er "sånn"? Ossen skal jeg forandre meg da?! Hva er tipsa og tricksa til dette? du det finnes flere rein på vidda forandrer du deg så kan det hende at andre synes du er teit Ja ikke sant. Men jeg skal si noe interessant, venn av meg sendte melding at jeg gikk for fort fram, men det stemmer ikke. Så sier jeg at han ga feilinntrykk av meg foran hu og dette var årsaken til at hu skrev meldingen at jeg må forandre meg.. Men skal jeg virkelig gå og be om unnskyld for noe jeg ikke har gjort galt? For det hadde jeg tenkt til og gjøre for og i det minste komme i kontakt med henne. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 haha, minner meg om en jente jeg var keen på og som faktisk trodde vi var sammen, jeg sa jeg ikke visste helt, men var jo keen tilbake, så vi ble "sammen". Men jenta var utrolig vinglete, så da jeg møtte henne senere, var vi ikke samme Vet ikke om hun var dement eller hva faen det var... Jeg droppa hvertfall henne, og fortsatte i andre veier Mange fisk i havet. Moral: Jenter er rare, og det finnes mange i havet ;: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvem vet. Mulig hu klinte vilt. Med noen andre. jeg kan bare si at hva skal man gjøre hvis en jente over SMS sier at hu ikke vil være med meg om jeg er "sånn"? Ossen skal jeg forandre meg da?! Hva er tipsa og tricksa til dette? Jeg antar du ikke har vært sammen med mange damer før? De har sitt eget språk og sin egen logikk. Et tipset jeg kan gi er at om hun sier hun er forbanner er det ikke så ille. Om hun nekter å si noe som helst derimot bør du løpe. Om du har gjort noe "feil" nytter det ikke å spørre hva det er. De fleste vil nok nekte å si det, men vil du skal vite det selv. (nå er selvsagt ikke alle damer sånn, men mange er det nok.) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hvem vet. Mulig hu klinte vilt. Med noen andre. jeg kan bare si at hva skal man gjøre hvis en jente over SMS sier at hu ikke vil være med meg om jeg er "sånn"? Ossen skal jeg forandre meg da?! Hva er tipsa og tricksa til dette? Jeg antar du ikke har vært sammen med mange damer før? De har sitt eget språk og sin egen logikk. Et tipset jeg kan gi er at om hun sier hun er forbanner er det ikke så ille. Om hun nekter å si noe som helst derimot bør du løpe. Om du har gjort noe "feil" nytter det ikke å spørre hva det er. De fleste vil nok nekte å si det, men vil du skal vite det selv. (nå er selvsagt ikke alle damer sånn, men mange er det nok.) du har så jævlig rett. Holder meg langt unna HO! Hu er bare helt ute etter drekka og pule negerpikk, men ta imot en som elsker henne og tilgir henne for sine handlinger (ville du f.ex vært sammen med ei søt norsk jente som bare puler utlendinger!?) Men hu.. Neida OMG. Jeg holder meg UNNA. Og hu kommer seff tebake, men denne gang vil jeg IKKE ha henne. ROT IN HELL. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 what? hvor ble det av førstepost? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Plizket turned gay, and threw the post away!!111 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg liker Korkas vendetta mot avatartyven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg