Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert?

Gjest Skulle ønske det var noe annet

Anbefalte innlegg

Gjest Skulle ønske det var noe annet

Hvordan ville du reagert hvis ei jente du viste likte deg og du liker henne og hun vet det. Så begynne hun åpenlyst å flørte med en annen og det hun snakker om etterpå er hvor hun gleder seg til at vedkommende skal ringe?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_TS_*

Og når hun allerede har type (Vet det er galt av meg å like henne og hun liker meg osvosv.) Men fordeom. Hun har før reagert på at hun var 1 av 2 hos meg. Og nå er jeg 1 av 3 hos henne? Hva ville du gjort? Treng litt hjelp

Lenke til kommentar
Og når hun allerede har type (Vet det er galt av meg å like henne og hun liker meg osvosv.) Men fordeom. Hun har før reagert på at hun var 1 av 2 hos meg. Og nå er jeg 1 av 3 hos henne? Hva ville du gjort? Treng litt hjelp

For et kaos. Dropp henne, hvis det var et forhold du var ute etter. Men hvor gamle er dere, egentlig? :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde antagelig tenkt noe i retning av "Til helvete med det, hennes tap" og vandret videre på jakt etter ny fisk. Nå lider jeg riktignok av den vrangforestillingen at livet alltid ordner seg, at man bestandig kan få nye venner og at man heller bør smile fordi ting skjedde heller enn å grine for at det er over, men det er nå bare meg :p

Lenke til kommentar
16-17 :)

Jaaaaa, for et kaos.. (Barnslig replikk incoming:) Men det er hun som har stelt det i stand!

Hva er det du vil da, at hun skal bli din? Hun høres fryktelig travel ut, mildt sagt. Kunne du stolt på henne?

Når hun holder på med tre samtidig og nedprioriterer deg burde varsellampene begynne å blinke.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Ja jeg er blåst, men sendte en melding om at; Jeg har klart å overleve med å være 1 av 2 til nå, men faen heller jeg gidder ikke være 1 av 3..

Hun svarer: Unnskyld, det var bare det at jeg hadde det svært travelt så ***** hjalp meg litt mer med arbeidet.

en melding pittelitt senere: Supert at du sier ifra også!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Ehm.. Jeg blir nok spilt litt rundt lillefingeren til noen her..

Ja, varsellampen mangler bare noen volt til før den slår seg på!

Lenke til kommentar

Ojameg.. Kom deg ut med en gang.

Hun har deg tvunnet rundt lillefingeren, og den siste meldingen der låste deg fast i den posisjonen. Det eneste hun fikk ut av den siste meldingen du sendte henne var "Det er OK for meg å ha 2, men ikke 3"

Du skal ALDRI godta å være andrevalget, eller noen backupløsning for ei jente. Det er et krav du skal ha, at du skal være førstevalget, eller ingenting. Vil ikke jenta ha deg som førstevalget, så kan det like godt bare være. Du er verdt så mye mer enn å bli behandlet på den måten der.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Jeg er fornøyd med å være "andrevalget" fordi jeg aldri har tenkt å gå noe lengre med dette.. Vi har en type PK forhold, men jeg begynne å bli litt sjalu og det er ikke sundt. Jeg er fornøyd så lenge vi kan være PK og ikke noe mer. Men faen gidder ikke at folk roter med 3 samtidig. Å ja, vel, jeg godtar det ikke.. Men jeg skal nok komme meg ut av det.

Jeg kommer ikke til å bli sammen med hun under noen omstendigheter fordi jeg vil ikke bli sveket som typen blir nå.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt dobbeltmoralistisk å sitte der å si "eg kan godta at du roter med to på en gang, men tre godtar eg ikke"?

For meg så virker det som om du er forelsket i dama og vil noe mer. Noe du ikke får og hun ikke vil og dermed tar du desperat til takke med det du får, sex i blandt. Pulevenner har eg ikke noe problem med men det er viktig å avklare hvor man står, spesielt ovenfor seg selv. Om en pulevenn kommer til meg for sex og vedkommende roter med flere andre samtidig så har eg ikke noe problem med det. Eg får jo det eg vil ha ut av "forholdet", sex.

Lenke til kommentar

Før brutal_mann sier det...

Ditch that bitch! ;)

Hvis du er litt kynisk, så kan du råflørte med ei annen jente i hennes nærvær, slik at hun forstår at du ikke er noen tøffel hun kan tygge i stykker litt etter litt! Du er verdt så forbanna mye mer enn det!

Hvis denne jenta er avhengig av å ha både type og to fuckbuddies, da er det hennes valg. Hvis du bare vil være FB med henne, go ahead, men du virker smått forelska, og da er det best å bryte av fra denne dama. Enten er du nummer en, eller så er du gone!

PS: Hold oss oppdatert! :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Dere har nok rett, jeg begynner å få følelser og jeg hater å være nummer to.. Sikkert bare noe jeg innbiller meg at jeg "OK" om det.. Men i allefall, noe må gjøres det er helt klart!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Siden jeg allerede har en tråd så kan jeg fortelle om noe annet som jeg fant ut i går.

Jeg har en bestevenn og ei bestevenninne i en annen sosial krets. Jeg har alltid likt bestevenninnen min veldig godt (bedre enn venn). Og bestevennen min var sammen med bestevenninnen til bestevenninnen min. Han har i lang tid vært deppet pga dette og vi har hjulpet han gjennom den fæle tia. Han vet godt at jeg liker eller har likt bestevenninnen min veldig godt, og det vet forsåvidt hun også, noe som er helt greit for henne. Men i det siste har bestevennen min tatt lite kontakt mens jeg har fått god kontakt igjen med bestevenninnen min. I går var vi alle tre sammen + noen andre. Vi så film og er det ikke sånn at bestevennen min prøver seg på bestevenninnen min og lykkes. Det har svirret mange rykter om at de er mer enn venner, de har begge nektet for det overfor meg og jeg har trodd på dem, er jo det man har venner til? Å tro dem?. Men i allefall. De begynner å holde rundt hverandre, ligger i en seng og bare koser, de viser tydelige tegn på at de er mer enn venner også begynner de så smått å kysse.. Jeg er i fyr og flammer og setter meg en stol langt unna og lurer på hva i allverden har skjedd..

Jeg synes dette er heeelt galt. Jeg synes bestevennen min burde respektere meg så mye at han ikke prøver seg på ei dame jeg liker kjempegodt. Det burde hun også vite, hun har alltid vært andrevalget hans, da hun er bestevenninne til X'en. Ja, jeg er sjalu. Men hva faen, de burde snakket med meg først?! Spurt om det var greit? Ikke bare hoppe i det?! Jeg blir forbannet!

-TS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...