Gå til innhold

BK: will you bee mine?

Anbefalte innlegg

Sommeren 2007 var jeg ute på tur med mine foreldre, og sedvanlig når jeg er på tur, fyker jeg rundt med min lille 350d, og knipser bilde av alt mulig.

Så var jeg en smule heldig å legge merke til disse biene som hadde en liten elskovsstund på et strå. Bildet er desverre kun tatt i jpeg, men slikt skal man ikke la seg stoppe av.

Av etterbehandling har jeg beskjært, lagt på softing og vignett i kantene, samt lagt bildet som et vannmerke i passepartouten rundt. Kjæresten min fant tittelen.

Så, hva synes dere?

post-187291-1238076572_thumb.jpg

Endret av mariaK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke bier, men blomsterfluer :)

Over til selve bildet:

Jeg synes tauene og det hvite i bakgrunnen forstyrrer for mye.

Her kunnde du kanskje gått litt lavere, slik at du slapp dette.

Kunne gjerne tenkt meg litt mer livlige farger også.

Når det gjelder komposisjonen så synes jeg du har en fin diagonal her, men tror det ville løftet bilde et hakk om du forandret på rammen din, slik at fluene ikke blir så midtstilt.

- Hiss

Lenke til kommentar
Dette er ikke bier, men blomsterfluer :)

Over til selve bildet:

Jeg synes tauene og det hvite i bakgrunnen forstyrrer for mye.

Her kunnde du kanskje gått litt lavere, slik at du slapp dette.

Kunne gjerne tenkt meg litt mer livlige farger også.

Når det gjelder komposisjonen så synes jeg du har en fin diagonal her, men tror det ville løftet bilde et hakk om du forandret på rammen din, slik at fluene ikke blir så midtstilt.

- Hiss

jeg kaller de bier, sån for tittelens skyld, hehe. "Will you blomsterflue mine" høres liksom ikke like romantisk ut ;)

Får ta meg en liten runde til med bildet i morgen, prøve tipsene dine, og se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

"Skal vi blomstre oss, flue? :D

Neida, elendig humor det der... Eh, bildet ja!

Syns det var stilig,

om enn litt kornete (ISO eller etterbehandlingen?) og som allerede nevnt rotete bakgrunn. Likte det at insiktene... er det vel..? ser ut som om de gjør nettopp det de gjør! Og ikke minst godt sett av deg det her :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...