Gå til innhold

Hvem er det som tar tannhelse-fiaskoen på alvor i dette valget? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Vi skulle ikke snakke om fortiden sa du?

Finanskrisen er ikke "fortid".

Men uansett hvis hadde gjort som FrP ville hadde vi ikke hadd så mye oljeintekter.

Hadde vi gjort som AP hadde vi hatt diktatur her. Ulovlig avlytting av politiske motstandere, osv.

Alt dette blir irrelevant tullprat. Faktum er at Frp foreslo å investere noe av overskuddet fra oljefondet i fremtidig vekst. De ble latterliggjort av "ekspertene". Så kom finanskrisen, og Frps forslag var visst ikke så dumt likevel, og "ekspertene" hadde driti på draget.

Det er faktum her, uavhengig av hva som har skjedd tidligere i historien.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til tannlegen i dag. Blir mitt første tannlegebesøk utenom skoletannlegen, skal med andre ord betale for det sjøl.

Bare ein sjekk for å sjå om alt er som det skal vere, skal til Dento2 i Ålesund.

Fikk opplyst at prisen kommer til å bli ca. 1000kr, er dette dyrt?

Har ikkje jobba sidan november så det er litt skralt med penger.

Lenke til kommentar
Vi skulle ikke snakke om fortiden sa du?

Finanskrisen er ikke "fortid".

Men uansett hvis hadde gjort som FrP ville hadde vi ikke hadd så mye oljeintekter.

Hadde vi gjort som AP hadde vi hatt diktatur her. Ulovlig avlytting av politiske motstandere, osv.

Alt dette blir irrelevant tullprat. Faktum er at Frp foreslo å investere noe av overskuddet fra oljefondet i fremtidig vekst. De ble latterliggjort av "ekspertene". Så kom finanskrisen, og Frps forslag var visst ikke så dumt likevel, og "ekspertene" hadde driti på draget.

Det er faktum her, uavhengig av hva som har skjedd tidligere i historien.

Investeringene er fortid. FrP var selv for 50% aksjeinvestering. Noe den var da verdien gikk ned.

Lenke til kommentar

Forrige uke var jeg hos tannlegen. Jeg tok noen bilder og borret et påbegynt hull. Kostet nesten 1100kr.

I dag var jeg innom igjen for å få renset bort noe tannstein (som han ikke hadde tid til å ta sist), tanntråd og pusset litt. Endte opp på 300kr.

Totalt ble det oppunder 1400kr.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Min bankkonto sier annerledes, men ja :)

Edit: Fantastisk frustrerende. Jeg har lekt litt med aksjespill på nettet, og før "krisen" var jeg langt over 50 % økning på et par år, mest med tech-aksjer. Hadde det engang vært virkelige penger.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Er du mellom 18-20 betaler du bare 25%, det vil si 75% i rabatt. Det gjelder iallefall ved offentlige klinikker, ikke helt sikker når det kommer til private.

Heh, skulle visst det før, blir 20 om 1 mnd. :p

Endte opp på 1100kr for undersøkelse, røntgen, vanlig bilde og puss/fjerning av tannstein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...