Pricks Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Vi skulle ikke snakke om fortiden sa du? Finanskrisen er ikke "fortid". Men uansett hvis hadde gjort som FrP ville hadde vi ikke hadd så mye oljeintekter. Hadde vi gjort som AP hadde vi hatt diktatur her. Ulovlig avlytting av politiske motstandere, osv. Alt dette blir irrelevant tullprat. Faktum er at Frp foreslo å investere noe av overskuddet fra oljefondet i fremtidig vekst. De ble latterliggjort av "ekspertene". Så kom finanskrisen, og Frps forslag var visst ikke så dumt likevel, og "ekspertene" hadde driti på draget. Det er faktum her, uavhengig av hva som har skjedd tidligere i historien. Endret 27. april 2009 av Pricks Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skal til tannlegen i dag. Blir mitt første tannlegebesøk utenom skoletannlegen, skal med andre ord betale for det sjøl. Bare ein sjekk for å sjå om alt er som det skal vere, skal til Dento2 i Ålesund. Fikk opplyst at prisen kommer til å bli ca. 1000kr, er dette dyrt? Har ikkje jobba sidan november så det er litt skralt med penger. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/21/477449.html Den artikkelen er noen år gammel også, så tar vi finanskrisen med i beregningene så er ikke 1000 så gale. Hehe. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Var hos tanlegen i forje uke, da motte jeg betale 182kr (75% rabatt), så det er vell ikke sånn veldig dyrt. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror jeg må ta meg en siste check-up før jeg fyller 20 ^^ Blir gjerne en del dyrere da.. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Blir det 1000 er det litt dyrt. Jeg betalte 690 i forrige uke. Det inkluderte undersøkelse, røntgen, tannstenrens og puss. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi skulle ikke snakke om fortiden sa du? Finanskrisen er ikke "fortid". Men uansett hvis hadde gjort som FrP ville hadde vi ikke hadd så mye oljeintekter. Hadde vi gjort som AP hadde vi hatt diktatur her. Ulovlig avlytting av politiske motstandere, osv. Alt dette blir irrelevant tullprat. Faktum er at Frp foreslo å investere noe av overskuddet fra oljefondet i fremtidig vekst. De ble latterliggjort av "ekspertene". Så kom finanskrisen, og Frps forslag var visst ikke så dumt likevel, og "ekspertene" hadde driti på draget. Det er faktum her, uavhengig av hva som har skjedd tidligere i historien. Investeringene er fortid. FrP var selv for 50% aksjeinvestering. Noe den var da verdien gikk ned. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Var hos tanlegen i forje uke, da motte jeg betale 182kr (75% rabatt), så det er vell ikke sånn veldig dyrt. Hvordan fikk du en så høy rabatt? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er du mellom 18-20 betaler du bare 25%, det vil si 75% i rabatt. Det gjelder iallefall ved offentlige klinikker, ikke helt sikker når det kommer til private. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Frp var for å bruke en del av overskuddet fra oljefondet til å investere i fremtiden, noe "ekspertene" mente var bare tull. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Forrige uke var jeg hos tannlegen. Jeg tok noen bilder og borret et påbegynt hull. Kostet nesten 1100kr. I dag var jeg innom igjen for å få renset bort noe tannstein (som han ikke hadde tid til å ta sist), tanntråd og pusset litt. Endte opp på 300kr. Totalt ble det oppunder 1400kr. Endret 27. april 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ikke nok med at det er dyrt å gå til tannlegen, vondt gjør det og! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ikke nok med at det er dyrt å gå til tannlegen, vondt gjør det og! Jau, det er rett og slett litt oppskrytt Må lære seg å fikse sånn sjøl! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ikke nok med at det er dyrt å gå til tannlegen, vondt gjør det og! Jau, det er rett og slett litt oppskrytt Må lære seg å fikse sånn sjøl! De tar betalt for å dele ut smerte Endret 27. april 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ikke nok med at det er dyrt å gå til tannlegen, vondt gjør det og! Jau, det er rett og slett litt oppskrytt Må lære seg å fikse sånn sjøl! De tar betalt for å dele ut smerte Skandale spørr du meg! Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Frp var for å bruke en del av overskuddet fra oljefondet til å investere i fremtiden, noe "ekspertene" mente var bare tull. Noe de sikkert var men de var også for at 50% skulle brukes til aksjeinvestering noe som det var når verdien gikk ned. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Meh. Når verdensøkonomien kommer seg igjen dekkes det "tapet" inn på noen måneder og vel så det. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Meh. Når verdensøkonomien kommer seg igjen dekkes det "tapet" inn på noen måneder og vel så det. Endelig en som vet hvordan langsiktig sparing fungererer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Min bankkonto sier annerledes, men ja Edit: Fantastisk frustrerende. Jeg har lekt litt med aksjespill på nettet, og før "krisen" var jeg langt over 50 % økning på et par år, mest med tech-aksjer. Hadde det engang vært virkelige penger. Endret 27. april 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er du mellom 18-20 betaler du bare 25%, det vil si 75% i rabatt. Det gjelder iallefall ved offentlige klinikker, ikke helt sikker når det kommer til private. Heh, skulle visst det før, blir 20 om 1 mnd. Endte opp på 1100kr for undersøkelse, røntgen, vanlig bilde og puss/fjerning av tannstein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå