Balsature Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg lurer på hvor lenge en boks på 1kg med proteintilskudd kan stå før den går "ut på dato". Det er PF whey tech sjokoladesmak om det har noe å si. Dessuten lurte jeg på om det har noe hensikt i seg å ta CLA eller andre fettforbrenningstilskudd i lag med Kreatin og proteinpulver? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 oppe på det store lokket på bøtta di så er det et hvitt klistremerke hvor det står svart på hvitt siste forbruksdato (og gjør det forøvrig på alle pf-produkter) normalt sett så holder bøtta i mange måneder frem. sist jeg sjekket så hadde jeg rundt ett år før den gikk ut på dato. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 oppe på det store lokket på bøtta di så er det et hvitt klistremerke hvor det står svart på hvitt siste forbruksdato (og gjør det forøvrig på alle pf-produkter) Det stemmer nok, men jeg har enten tatt det av eller så har kanskje butikken jeg kjøpte den på gjort det. Mest sannsynlig meg som har gjort uten at jeg egentlig vet hvorfor. Men du tror altså at protein holder i omtrent et år? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg hadde 4 bøtter med whey tech vanilje som jeg kjøpte, men pga. den kvalmende smaken så lot jeg bøttene stå i ca 7 måneder, jeg prøvde å selge de til en kar i gymmet for halv pris, men det gikk ikke, så jeg bestemte meg for å sette klype på nesa og drikke de bøttene selv. proteinen smakte akkurat likens som da jeg kjøpte de (selv med klype på nesa), det så ut til at pulveret hadde samme kvalitet. forøvrig så har jeg 8 bøtter med forskjellige ting her, protein og karbohydrater, begge typer er produsert nå veldig nylig og de har en "best før" 2 år i etterkant, dvs de skal smake godt i 2 år i etterkant, men det betyr ikke at du ikke kan drikke de selv etter 2,5 år. Når det er sagt, så la jeg merke til at de har byttet ut hvite klistremerker med svart pennestreker direkte på lokket, det var mindre synlig enn før. Endret 27. mars 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå