ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Gratulerer med ett godt valg Lenke til kommentar
B25S Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Syns bassen på den er litt oppskrytt da. Edit: Men det får jo vise seg når jeg får ampen min. Endret 17. april 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg og, trodde det var enda mer Men det er ingen tvil om at den er kjempebra i forhold til mye annet, trodde bare det ville være enda mer trøkk. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg også. Om jeg ikke blir fornøyd med Corda Headsix så kan jeg jo prøve iBasso D2 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Hentet mine Corda Headsix i dag. Hva menes det egentlig med at hodetelefonene og forsterkeren må "brennes inn/burn-in"? Uansett, Corda Headsix'en ga veldig klar og fin lyd til hodetelefonene. Det ga også en sinnsykt god presisjon og bass, og endel varmere lyd. Er knallfornøyd, og anbefaler dette oppsettet til andre også! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Du må spille dem inn for at lyden skal bli bedre. Det blir som med en moped. Den kjører best etter at den har kjørt et par hundre km. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Hva menes det egentlig med at hodetelefonene og forsterkeren må "brennes inn/burn-in"? Du må spille dem inn for at lyden skal bli bedre. Det blir som med en moped. Den kjører best etter at den har kjørt et par hundre km. Hodetelefonene: Ja Forsterkeren: Nei (les. placebo) Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Hva med noen bilder av headset + forsterker sammen? *Sigle sigle* Lenke til kommentar
jakobbg Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 :-) Har sjølv DT770, men bruker kun lydkortet på maskina på jobb, og er nok redd det er litt perler for svin. Kor får eg tak i Headsix i Noreg? Ellers ser det ut til at 3Move er veldig billig på Sako.no. Hmm. No ser eg at 3Move også har ein DAC som eg kan bruke i samband med eit datamaskin, det er då heilt genialt! Kjem det opp som ein eigen audio device på maskina i så fall? Og crossfeed filter er heller ikkje så dumt i ymse samanhengar på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå