sttrons Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Prøvde meg på en "replica" av et bilde jeg kom over for ei stund sia. ser en del ting jeg selv syns jeg kunne gjort annerledes ved en annen annledning. men ellers, åssen funker bildet? redigering osv.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det virker veldig uklart (ikke i fokus), og det gjør nesten vondt i øynene. Jeg ville forsøkt på nytt. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Synes bildet var artig jeg Er det fargeblyanter du har puta i farris eller noe sånnt? meget festlig! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Syns det ser ut som du har tatt bilde av ett eller annet under et mikroskop Litt "celle-aktig" Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 er fargestift i sprite faktisk. skal gjøre et nytt forsøk, når jeg får tåk på noen tegnestifter som er litt større og andre farger Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jegvet ikke om det hjelper med større fargestifter. Det kan godt hende at mer slapp brus vil fungere bedre. Men ideen er god, så den er verdt å forfølge. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg syns det ser ut som et slags månebilde eller noe slikt. Et bilde av en fjern planet, kanskje. I alle fall om man ser bort ifra konturen og boblene som er rundt. Det kan også se ut som en vill effekt i PS. Tøff idé/eksperiment, men det ser veldig mørkt ut på min skjerm. Jeg liker at du tør, både å prøve noe nytt og å poste her, hehe...spesielt når du får så slapp tilbakemelding som denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå