Bruker-161582 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei, har snart konfirmasjon. Og tenkte det ville vært litt tøft av meg å holde en bitteliten tale på min egen konfirmasjon. Bare en vits eller noe sånt! Håper noen har noen forslag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 da jeg ble konfirmert begrenset jeg talen til kort og godt. jeg bare takket alle som hadde tatt seg tid til å komme og takket for alle gavene som jeg hadde mottatt. selvsagt takket jeg mor og far som hovedsponsor og gode verger i mitt til da korte liv. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den behøver da ikke å være så veldig kort. Når du først står der og snakker, så er det ofte ganske artig. Jeg husker at jeg hadde en ganske lang konfirmasjonstale på konfirmasjonsdagen min, og jeg ønsket underveis da jeg snakket at den skulle være lengre. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Min tale var følgende: Takk for alle presangene, kjør forsiktig hjem! NB!!! Viktig å ta denne tidlig i selskapet Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Her har du min : Det kommer en dag i alles liv hvor man skal holde sinn første tale, personlig syntes jeg ikke at denne dagen iskulle kommet til meg enda. Får vel bare kaste meg i det: Først vil jeg bare få takke mamma og pappa for at de har stelt i stand et såpass fint selskap til meg, og for at de allitd har vert der for meg. så vil jeg takke mine søstre for at de alltid har passet på meg og stilt opp hvis det har vert noe. Så må jeg jo selvsagt takke alle for at de i det hele tatt gadd å komme her i dag for å feire dagen min. Og tusen takk for alle gaver. Så nå gjenstår det bare å si væresegod å spis ! Den funket utrolig godt for meg for noen år siden. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Min: Takk for at dåkk kom hit, no kan all hent sæ mat. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det kuleste er jo å bruke litt humor, få folk til å le. Og ungdommer er jo ganske flinke til det egentlig:) Kanskje bruk noe litt internt, hvis dere har litt internhumor i familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå