jubb Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Etter att brettet mitt knakk(!), har jeg bestillt ett nytt brett av det svenske merket slipstream. HER. Synspunkter? Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3Et81jJk23M En av de beste filmene jeg har sett 1 Lenke til kommentar
ggj Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Da har jeg og fått ett longboard ! Morsomt er det, tilogmed fått litt bandasje på hånden . Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Må bestille nytt longboard etter at det forrige mitt ble stjålet. Noen som har testet "landyachtz switch" ? Ifølge nettsiden dems er det et svært allsidig brett som egner seg godt for høy fart. Hadde et cruiser brett før, men tenkte jeg skulle kjøpe et downhill brett nå fordi det ble for ustabilt med det gamle. Noen tanker på dette? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvilket brett hadde du før, og hva skal du bruke det nye til? Switch vil ikke være optimalt til cruising. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det forrige brettet var et palisades, nokså billig men gjorde susen med nye bindinger og fjerning av slik gummipads. Brettet var et pintail brett. Kommer ikke til å bruke brettet så mye til cruising, har en lang bakke til skolen som egner seg for longboard. Ønsker et brett som er stabilt når det kommer opp i høy fart! Lenke til kommentar
flaggermus Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 noen som har prøvd Originals Pintail ? dette... http://www.originalskateboards.com/longboards/pintail-46-longboards Lenke til kommentar
morlie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Har bestilt Loaded dervish med Deck Flex:Flex 1, Sector 9 Race Formula - 73mm/78a-Yellow, Independent Genuine Abec 7 Bearings, Trucks:Paris - 180mm - Black/Gold. Noen tanker om oppsettet? Lenke til kommentar
StokkAnda Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei. Er helt ny på longboard og lurte på om dette var et godt kjøp. Veier 50 kilo og vil bruke 1 - 2 k Lenke til kommentar
LongboardsOfNorway Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vi er en gjeng på 4 stykker som driver med longboard freeriding og vi lager videoer! Vi har vært i kontakt med LoadedBoards og vi er nesten i mål, med å få sponsorship med dem! Noe som er kult! Har ikke sett så mange andre norske videoer ute på youtube men her i hvertfall en av våres video! Hadde vært utrolig kult om dere vil se på den! 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Er det nødvendig å rense kulelagerene? Lenke til kommentar
ENKveim Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Er det nødvendig å rense kulelagerene? HVis du vil få maks fart ut av noen brukte kulelagere som du har kjørt i vann og sand (så du har grunn til å tro de er skitne, og mangler olje) kan det være lurt, men det er litt jobb og lette å skade de litt når man holder på. Hvis du vil prøve er det bare å sjekkte youtube for how-to video. Hvis du ikke har spessielt utstyr til det anbefaler jeg å rense med rødsprit og olje med symaskinolje siden det er billig og lett å få tak i Lenke til kommentar
LongboardsOfNorway Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er det nødvendig å rense kulelagerene? Ja, det er nødvendig. Renser du dem ikke, går det fortere i stykker fordi sand og støv setter seg fast inni og jammer kulelageret. Det er ikke mye jobb å rense de. Bare ta en vanlig iste flaske eller en annen flaske med stor nok åpning på toppen for at de får plass oppi. Så fyller du den halvfull med helt vanlig matolje og rister i ca 5 min sånn at du ser at oljen blir skitten . Så tar du de ut og tørker godt av med vanlig papir eller en klut. Da bør de være rene, men de trenger litt olje, så bare spray bittelitt olje på hverside, eller har du speedlube så bruk det heller. Lenke til kommentar
LongboardsOfNorway Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er det nødvendig å rense kulelagerene? HVis du vil få maks fart ut av noen brukte kulelagere som du har kjørt i vann og sand (så du har grunn til å tro de er skitne, og mangler olje) kan det være lurt, men det er litt jobb og lette å skade de litt når man holder på. Hvis du vil prøve er det bare å sjekkte youtube for how-to video. Hvis du ikke har spessielt utstyr til det anbefaler jeg å rense med rødsprit og olje med symaskinolje siden det er billig og lett å få tak i Kan jeg spør hvordan det er lett å skade de? Hva holder du på med når du renser dem? Klarer du å skade dem så har du ikke mye peiling på hva du gjør ass. Lenke til kommentar
TheXelorath Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Lurer på å kjøpe longboard fra USA. Har tenkt på dette: http://thelongboards...speed-complete/ Er dette brettet egnet til cruise? Noen som har tips til andre brett som passer bedre til dette? Noen som har erfaringer med å kjøpe fra denne butikken? Hva tror dere totalprisen vil bli? (inkl. frakt og moms?) Endret 21. juli 2012 av TheXelorath Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nei, det er helt stivt og relativt tungt. Jeg bruker det til dh. 1 Lenke til kommentar
LongboardsOfNorway Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ny video ute! Vi har snart sponsorship med Loaded i boks også! Er i kontakt med dem Så det er jo ganske kult Sjekk ut videoen 3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Lol. Ikke hold armen mellom beina når du slider. Lenke til kommentar
lamas.no Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 For masse bra longboard, både cruisebrett, downhill og freeride, sjekk ut den nye longboardbutikken på nett; www.lamas.no. Der er det landets største utvalg, best priser og helt gratis frakt i Norge. Den åpner 28.mars 2013! Lenke til kommentar
strawberryjuice Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har nettopp kjøpt meg ny bearing cleaner fra bones, men jeg lurer på hvilket rensemiddel jeg skal bruke, og hva skal jeg ta på kulelagerne når de er ferdigrenset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå