AndersK_ Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hei! Nå har det seg sånn at hver gang jeg sender en melding via MSN, så kommer denne meldingen opp: Network cable disconnected <- Eller noe liknende.. Dette skjer med alle kontaktene og jeg kan ikke skjønne hvorfor.. Jeg bruker den nyeste versonen (v4.7). Noen som har noen løsninger? Det er ikke bare MSN som blir koplet fra, men alle programmer som bruker internettet, DSL lampen på modemet slutter og lyse og alt som heter internett blir BORTE! Jeg bruker NextGenTel's Bravo abn og har Netopia ruteren. Mvh. o/ Lenke til kommentar
airborne203 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 http://johnny.acos.no/proxy/ Kanskje denne kan hjelpe deg. Det er antagelig brannmuren som lager tull Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Den nyeste versjonen er MSN 5.0 Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg gjorde dette: FJERNA FIREWALLEN! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Den nyeste versjonen er MSN 5.0¨Han bruker sikkert Windows Messenger (ikke MSN Messenger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå